Ik was eigenlijk van plan voor een T4 te gaan maar het aanbod daarin is redelijk beperkt en in vergelijking met de diesels een stuk duurder.
Kortom de zoektocht uitgebreid met diesels en een aantal interessante auto's op een lijstje gezet en op pad gegaan.
De eerste was de goedkoopste in de lijst en dat zag je er ook van af. Verder dus.
Op het tweede adres had ik online niet echt een kandidaat gezien maar we kwamen er toch langs en er staat een breed aanbod van allerlei types om te vergelijken.
Hier was net een auto terug van de poetser, nog niet geadverteerd maar klaar voor de verkoop. Deze was wel erg mooi, boven het geplande budget maar ook jonger, minder kilometers en meer opties dan gepland.
Ga maar even rijden. Dus rondje gereden en steeds enthousiaster. De auto voldoet aan alle eisen en wensen. Mijn vriendin was al snel om dus na een prima inruil bod de knoop doorgehakt.
Dit is het geworden: D4 automaat, Magic Blue met blond leer. Polar+ met diverse lines (in elk geval Intellisave pro line, family line, audio line, security line) een afneembare trekhaak en 18" Titania velgen.
Ik heb even snel een paar foto's gemaakt. Later meer en beter