Volvo 440
Bouwjaar: 1991
Brandstof: LPG en benzine
Motor: 1.8
Hey
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik kan controleren of mijn brandstofdrukregelaar doorlekt?
en waar zit de brandstofdrukregelaar?
Ik zit namelijk met het onderstaande probleem, en iemand verwacht dat het doorlekken van de brandstofdrukregelaar de oorzaak kan zijn.
Thanx!!!
--------------------------------------------------
Mijn volvo 440 gebruik te veel benzine gebruikt terwijl ik op gas rij.
Als ik een lang stuk heb gereden (op lpg) zie ik dat ik ook flink wat benzine heb verbruikt.
Ook heb ik een keer gehad dat ik geen benzie meer had, maar nog wel lpg en dat de auto toen telkens uit viel.
Nadat ik weer benzie had getankt was dit probleem verholpen.
Wie O Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen???
Groeten Rik
Waar zit de brandstofdrukregelaar?
-
- 7th Gear member
je bent in de war met de benzine afsluiter vrees ik!
-
- Starter
Oke, zou kunnen.
En waar kan ik deze benzine afsluiter vinden? en hoe check ik of zede nog goed werkt?
En waar kan ik deze benzine afsluiter vinden? en hoe check ik of zede nog goed werkt?
-
- 2nd Gear member
Als je auto een injectie is zit er geen benzine afsluiter op
Wat voor motor heb je een u of een F
bij een f kan je verhaal kloppen drukregelaar zit aan het einde van de brandstof rail boven de injectoren
vacuum slang eraf als er brandstof uitkomt lekt hij
Wat voor motor heb je een u of een F
bij een f kan je verhaal kloppen drukregelaar zit aan het einde van de brandstof rail boven de injectoren
vacuum slang eraf als er brandstof uitkomt lekt hij
The Boz
- JRS2K3
- 2nd Gear member
Wat ook goed mogelijk is, is een lekke bezine leiding. Als dan de tank leeg is met een lekke leiding dan wil hij inderdaad ook niet meer op LPG lopen. Heb dit zelf ondervonden.
Volvo V70R 2004 Titanium Grey / RVS maatwerk FDF Uitlaat / FMIC Aluminium Intercooler