side markers

De eerste generatie XC60
Plaats reactie
wiily
Starter

Hallo iedereen, ben nieuw op dit forum en rijd met een Volvo XC60 AWD 2009
Gisteren bracht ik mijn wagen weg om 4 nieuwe banden te laten plaatsen en als ik de wagen terug kwam ophalen
viel mij op dat de side markers stonden te branden, zowel vooraan de oranje als achteraan de rode op de zijkant van de achterlichten.
Weet iemand hoe U deze side markers alleen kunt laten branden, zonder dat de voor en achterlichten branden.
Ten tweede iemand een idee hoe ik kan rijden zonder mijn lichten te doen branden ? Als mijn lichtschakelaar op nul staat blijven mijn lichten
toch branden.
thepioneer
2nd Gear member

Waarom zou je zonder lampen aan willen rijden? Hadden ze niet de coming home toets ingedrukt op de afstandsbediening?
Volvo C30 D5 2006
Volvo V40 D2 2013
wiily
Starter

Wat bedoeld U met de coming home toets ? Het knopje met lamp symbool, dan gaan de side markers voor en achteraan branden maar de achterlichten volledig en de lampen in de zijspiegels ook, en enkel de side markers branden
BendW
5th Gear member

Side markers branden altijd mee...als je de lichtschakelaar op stand 2 zet branden enkel de led strips.lichten branden altijd tot het facelift model uit kwam met Drl.indien gewenst is het mogelijk om je lichten te laten uit programmeren zodat je ze handmatig kan bedienen...ik zou het gewoon origineel houden zoals het bij Volvo altijd geweest is voor je eigen veiligheid...
wiily
Starter

Als ik de lichtschakelaar op stand 2 zet branden mijn voorste witte leds en de voorste oranje side makers, maar achteraan branden de volledige achterlicht strips lichten en de rode side markers led, maar die dag dat ik mijn wagen ging ophalen branden enkel de rode side markers leds maar niet de achter light lichten, dus weet nog niet hoe dit kan
StVH
Starter

wiily schreef: Als ik de lichtschakelaar op stand 2 zet branden mijn voorste witte leds en de voorste oranje side makers, maar achteraan branden de volledige achterlicht strips lichten en de rode side markers led, maar die dag dat ik mijn wagen ging ophalen branden enkel de rode side markers leds maar niet de achter light lichten, dus weet nog niet hoe dit kan
Heb je navraag gedaan in de garage, ik veronderstel een Volvo garage?
Ik vermoed dat er een update is gebeurd, maar dan had men je wel moeten inlichten.
Plaats reactie

Terug naar “XC60 t/m MY2017”