'Radio-omruil' programma?

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
440GL
4th Gear member

De CR-705 heeft er de brui aan gegeven. Nu kwam ik op het forum van de Volvo 700 vereniging het volgende onderwerp tegen:

http://forum.volvo700vereniging.nl/disc ... 12921.html

En dan gaat het mij vooral om de volgende passage:

'...Er is bij de Volvo dealers een systeem waarbij radio's (org. Volvo) omgewisseld kunnen worden voor goede gerepareerde...'

Kan iemand dit bevestigen (bijvoorbeeld onze vaste magazijnmedewerker VolvoBart?)?

Dit is dus een CR-702 (de CR-705 die ik heeft ipv de lange rechte knop rechts boven twee losse, kleine knopjes)

Afbeelding

Volgens mij is er iets fundamenteels niet goed, hij doet eerst niets maar zoekt de zenders wel op, als je op een bepaalde manier kracht zet beginnen de boxen te storen, en soms heb je geluid. Ook werkt de cassettespeler niet geheel tadellos, maar dat staat los van elkaar.
Ik heb er al zolang mee zitten klooien, ik word er gewoon simpel van.

Ik zou het fijn vinden als deze radio gerepareerd zou kunnen worden, in de folders zit ook overal deze radio er in, en dat is natuurlijk gewoon LEUK.

Bestaat zo'n dergelijk omruilsysteem, is een (gerepareerde? CR-705 nog leverbaar, hoeveel gaat zo'n geintje kosten?

Bij voorbaat dank allen,
Guestuser

'...Er is bij de Volvo dealers een systeem waarbij radio's (org. Volvo) omgewisseld kunnen worden voor goede gerepareerde...'
Voorheen kon je een radio inderdaad opsturen en werd ditzelfde toestel gerepareerd. Tegenwoordig krijg je alleen nog maar ruiltoestellen, geen reperatie meer. Dat wil dus zeggen dat je jouw radio inleverd en dat er een ruil (zgan) voor jouw word besteld. Wel dien je als klant (of beter gezegd, eigenaar van het toestel) een A4 formulier met vragen / opmerkingen in te vullen alvorens de radio opgestuurd kan worden.

Wat de prijs voor zo'n ruiltoestel is kan ik eventueel na het weekend voor je opzoeken.
440GL
4th Gear member

Dat kan ook met zo'n oude?
Guestuser

Laat het me voor de zekerheid eventjes checken voordat ik je misschien iets beloof :D

Met de toch al wat 'oudere' onderdelen weet je het immers nooit geheel zeker, dat kijk ik liever even na zodat ik met zekerheid iets kan vertellen.
440GL
4th Gear member

Ik wacht met geduld.

Als dit omruilen voor een goeie niet meer gaat, gaat hij naar een buurman, dan mag hij het proberen, en als hij het niet lukt ga ik op zoek naar een SR-701 met losse cassettespeler uit een 760.

Maar nu loop ik op de zaken vooruit.
Guestuser

Sham shame shame, maar ik heb absoluut geen tijd gehad om iets voor je te kunnen betekenen :( Hopelijk heeft het niet al te veel haast, want ik sta er deze week helemaal alleen voor dus ik durf niet precies te zeggen wanneer ik tijd ervoor heb.

Als je de radio gedemonteerd heb mag je me eventueel even het onderdeelnummer doorgeven / PM'en als je wilt. Is wel makkelijk :D
440GL
4th Gear member

Maakt niet uit, auto is afgelopen maanden niet gebruikt en zal aankomende maanden niet worden gebruikt ook, heb de winter gebruikt om klusjes aan de auto op te knappen.

Geen haast bij dus.

Ga nummer even voor je opzoeken.
Guestuser

Ik heb even gespiekt voor je, maar hier kunnen we inderdaad niets meer mee. Niet als ruiltoestel en ook niet nieuw te bestellen. Die is uit de running zeg maar :wink:

Wel zie ik dat de CD-7-8 en CR-709 (voorbeeld) wel nog in het programma zitten. Daar moet je bij ruil denken aan een € 120,- euro voor een toestel. Logischerwijs moet je dan wel ook eentje inleveren he.

Misschien dat je geluk hebt en ergens een exemplaar op de sloop of marktplaats oid uit kunt toveren. Succes!!
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”