Wat lees ik nou weer in de AMT?
https://www.amt.nl/werkplaats-onderhoud ... n-10162835
Walter, moet jij hier niet een beetje reclame voor maken? Of zijn er regels die dat verbieden?
Hooftman Woerden
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
[Installateurs gezocht:
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Dank je Mark! Ja, Hooftman is sponsor dus mogen we dingen posten. Maar ik doe dat niet veel, misschien uit angst voor de schijn van belangenverstrengeling? Daarbij is Hooftman over het algemeen wel bescheiden, misschien wel té?
Die verbouwing is een heel ding geweest. Er waren al wat aspecten aan het pand die in het dagelijks gebruik niet handig bleken, zoals de positie van de ingang en de manier waarop de occasions gepresenteerd werden. Daarbij moest de nieuwe Volvo huisstijl en VPS geïmplementeerd worden. Tsja dan maar gelijk alles goed beetpakken en de boel verduurzamen, er zijn 500 zonnepanelen op het dak geplaatst die samen met de in het artikel genoemde warmtepompen zorgen dat het bedrijf op eigen kracht kan opereren. Voor de occasions is een grote showroom gemaakt en een 360 graden studio (voorbeeld, als link niet meer werkt dan hier een auto zoeken met 360gr logo).
En nu gaat Hooftman verder met Waddinxveen, moeten ook VPS en huisstijl krijgen. Vooral VPS vergt een behoorlijke verandering, de werkplaatsindeling is er nu niet geschikt voor. Verduurzamen is al begonnen, hoogste dak ligt al vol met zonnepanelen.
Die verbouwing is een heel ding geweest. Er waren al wat aspecten aan het pand die in het dagelijks gebruik niet handig bleken, zoals de positie van de ingang en de manier waarop de occasions gepresenteerd werden. Daarbij moest de nieuwe Volvo huisstijl en VPS geïmplementeerd worden. Tsja dan maar gelijk alles goed beetpakken en de boel verduurzamen, er zijn 500 zonnepanelen op het dak geplaatst die samen met de in het artikel genoemde warmtepompen zorgen dat het bedrijf op eigen kracht kan opereren. Voor de occasions is een grote showroom gemaakt en een 360 graden studio (voorbeeld, als link niet meer werkt dan hier een auto zoeken met 360gr logo).
En nu gaat Hooftman verder met Waddinxveen, moeten ook VPS en huisstijl krijgen. Vooral VPS vergt een behoorlijke verandering, de werkplaatsindeling is er nu niet geschikt voor. Verduurzamen is al begonnen, hoogste dak ligt al vol met zonnepanelen.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- mees
- 6th Gear member
- Contacteer:
Vorige maand kwam ik 'toevallig' langs Woerden;
.....de route naar het filiaal in Waddinxveen is net al de koffie/thee daar al een poosje bekend.....
Nou ben ik wel wat showrooms (sommige passen schoenen, wij passen auto's) en werkplaatsen gewend (een oudere auto kent geen afschrijving maar wel iets meer reparaties)
maar wat ik daar zag was een hele goede reden om de eerstvolgende zaterdag met vrouwlief wederom het pand te bewonderen.

.....de route naar het filiaal in Waddinxveen is net al de koffie/thee daar al een poosje bekend.....
Nou ben ik wel wat showrooms (sommige passen schoenen, wij passen auto's) en werkplaatsen gewend (een oudere auto kent geen afschrijving maar wel iets meer reparaties)
maar wat ik daar zag was een hele goede reden om de eerstvolgende zaterdag met vrouwlief wederom het pand te bewonderen.

Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Er komt een lang weekend aan dus waarom niet meteen een mini-meet?
Mark
[Installateurs gezocht:
[Installateurs gezocht:
- mees
- 6th Gear member
- Contacteer:
Ik geloof dat ik verwarrend geschreven heb.
Het was 8 mei dat ik voor de eerste keer daar was
en de betreffende zaterdag daarna was het 11 mei.
Het was 8 mei dat ik voor de eerste keer daar was
en de betreffende zaterdag daarna was het 11 mei.
Laatst gewijzigd door mees op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
- DB200
- 6th Gear member
Mooie werkplaats, op basis van lean principes ingericht. Zou dat thuis ook wel willen hebben 
Maar uiteindelijk is de menselijke maat en omgang met de klant natuurlijk doorslaggevend.

Maar uiteindelijk is de menselijke maat en omgang met de klant natuurlijk doorslaggevend.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"