even voorstellen, wel zo netjes ;-)

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
no wheels no fun
Starter

goedemiddag volvo liefhebber,

ik ben Hans en ben, sinds 2016, in het bezit van mijn 1e Volvo die uit nood gekocht was (mn VAG sloeg af en bleek 3 weken dood te blijven dus weg ermee, zonde van mn tijd). wat een heerlijke auto die V40 alleen jammer dat het de 1.8 benzine is want hij is allesbehalve snel ;-). nu wil het dan ook zo zijn dat de 2e Volvo inmiddels is aangeschaft, V50, 2.0D, Momentum, 2007 met 158dkm in de boekjes en op de klok. Hopelijk over 2 weken door de RDW en klaar voor de weg.

Dank trouwens voor de vele info, over het zelf importeren van een Volvo.

grtn Hans

ps als het gelukt is dan staan er wat foto's van de nieuwe bolide.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V O L V O V-50 2.0D 2007 158DKM eigen import
sequence
5th Gear member

Welkom Hans, mooie V50!
V40 T2 Nordic+
Walter
Geartronic member
Contacteer:

Gefeliciteerd en welkom. Blijft gave kleur, dat Barents Blue
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Delta
4th Gear member

Hans,
Pracht V50 mooie kleur ook. Is het miss een idee om een soort verhaal te maken over de import ik ben daarin ook geïnteresseerd.
Maar zie eigenlijk door alle losse verhalen het bos en de bomen niet meer
Gr Pieter
Vorige auto: V50 2.0d summum automaat exit met 470.000 en nu V50 D3 geartronic
no wheels no fun
Starter

Pieter,

Auto gezocht en gekocht in Duitsland, nieuwe TUV (duitse apk) bedongen bij de aankoop, auto opgehaald met een oprijwagen (bestelbus met autolaadvloer) en naar huis getransporteerd, auto op eigen grond gestald, afspraak gemaakt voor de RDW "keuring", BPM aangifte ingevuld via autotelex.nl, eendagskenteken aangevraagd en auto verzekerd voor de dag van het keuren.

aangekomen bij de RDW naar het loket en betaald voor de keuring, auto naar binnen op afroep van de keurmeester en daarna was het eigenlijk al klaar... het is mijn 4e auto die ik in de afgelopen jaren heb geimorteerd maar zo gemakkelijk als het nu ging... hij controleerde de kilometerstand en het chassisnummer en wierp een blik over de algehele toestand buitenom, trok 2 deuren open en de achterklep waarbij hij het reservewiel controleerde en toen was de kous af.. s'middags de BPM aangifte op de bus gedaan, moet je tegenwoordig naar Heerlen sturen en nu is het wachten op de aanslag van de Belastingdienst en als dat betaald is dan stuurt de RDW je het kentekenbewijs toe..

dus nu is het afwachten op eventueel bericht van de Belastingdienst omtrent de aangifte en anders ligt er over een dag of 9 een kentekenbewijs op de mat..

hoop dat je er wat aan hebt Pieter en uiteraard mede volvo enthousiastelingen
V O L V O V-50 2.0D 2007 158DKM eigen import
DB200
6th Gear member

Gefeliciteerd met de aanschaf. Barentz Blue metallic is een van de mooiste kleuren die Volvo ooit heeft gevoerd, en zou wat mij betreft wel weer mogen worden geïntroduceerd.
En bedankt voor de uitleg van de import.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
volvoRaoul
2nd Gear member

Hoi Hans,
Allereerst welkom, erg prettig forum hier.
Ik heb ook een vraag over het importeren. Het klinkt allemaal idd vrij simpel, maar waarom niet gewoon een auto uit NL.
Want de keuring rdw, oprijwagen regelen, bpm betalen kost allemaal ook het nodige. Maar aangezien je het toch vaker hoort, wat is er zo aantrekkelijk aan om te importeren?
Gr Raoul
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”