Uiteindelijk toch een V70 geworden

Gebruikersavatar
kansberg
2nd Gear member
Berichten: 131
Lid geworden op: 17.06.2018 - 17:44

Afbeelding

Goedenavond allen,

Vorig jaar rond dit tijdstip meldde ik mij aan bij dit forum met de mededeling een V60 gekocht te hebben, nadat ik naarstig op zoek was geweest naar een V70. De V60 leek ons toen de 'verstandigere' keuze, bovendien liepen we tegen een exemplaar aan die in alles voldeed naar waar wij zochten. En ik moet eerlijk zeggen: wat een ontzettend fijne rijmachine was dat, snel, fijne automaat en bomvol luxe en gadgets.

Toch heb ik nooit een 'klik' met de V60 kunnen krijgen, precies waarom weet ik niet, maar liep gaandeweg tegen een paar zaken aan die mij niet echt konden bekoren. Zo was het altijd een gevecht met de bagageruimte als we op vakantie gingen. Terwijl ik niet eens zo groot (1.77 m.) ben, stootte ik altijd mijn hoofd tegen de zonneklep als ik wat verder vooruit wilde kijken. Weliswaar kleine, maar toch irritaties. De lage instap in de sportstoelen (die overigens perfect zitten) vond mijn rug ook niet altijd even fijn. Het klinkt raar, maar deze auto was voor mij 'te snel.' Door het gemak van de automaat en het enorme vermogen, hoefde je bijna niets te doen om hoogst illegale snelheden te bereiken en het is een wonder dat ik (of mijn vrouw, die er het meest in rijdt) nog nooit een schrijven uit Leeuwarden hebben gehad.

Ergo: ik miste de Skoda met z'n tamme motor, z'n enorme ruimte, het schakelen, waardoor ik meer moeite moest doen om heel snel te willen, wat ik niet wil, en het comfort. Toen kwam vanzelfsprekend de V70 ook weer in beeld. Stiekem toch nog een paar Superb's bekeken, maar eenmaal gewend aan de kwaliteit van Volvo, wilde ik toch nog meer een V70. En vooral een exemplaar met 5 cylinders. Die sound is verslavend, het verschil tussen een live concert en een MP3.

Dus op zoek naar een exemplaar vanaf 2015, want ik wilde er wel een jaartje op vooruitgaan, tenslotte heb ik een jaar gestuurd in de V60. Dan is een 5 cylinder moeilijk te vinden, want het overgrote deel heeft de inmiddels volledig ingeburgerde vierpitter van 1969 cc. Een prima krachtbron, zeker in de D4 uitvoering zoals in de V60, maar het is geen vijfpitter.
Toen vond ik een exemplaar met 105000 km. op de teller en precies de uitvoering die ik zocht voor ook nog eens een goede prijs. Alleen was deze van 2014, maar wel van december '14 en dus MY 2015. Dus ben ik gaan bellen met de verkopende partij en een afspraak gemaakt voor bezichtiging en proefrit. Daar aangekomen bleek het inderdaad een bijzonder fraaie auto. Een paar minpuntjes, het knipperlichtglas in de linker spiegel had een barst, evenals het rechter achterlicht, dit is inmiddels opgelost door nieuwe exemplaren. En dan de wielen, bijzonder basic. Maar laat ik nu net vorig jaar 'dedicated' Bor's (18') onder de V60 gezet te hebben, en deze passen 1 op 1 op een V70. Deze restrictie nam ik mee in de deal en na wat onderhandelingen heb ik m'n handtekening gezet onder het koopcontract.

De V70 is Seashell metallic en heeft een zwart lederen interieur. Het is een Momentum met een D3 van 136 pk geworden (meer dan zat, ook voor de 1500 kg. zware caravan) en de vorige eigenaar had al een afneembare haak mee besteld bij het plaatsen van de order. Ook heeft hij getint glas vanaf de B stijl aangevinkt, alsook het business pakket en het winter line pakket. Precies wat ik min of meer zocht, al had ik standverwarming ook op m'n lijstje staan, maar ja, je kunt nu eenmaal niet alles hebben.

Inmiddels zijn we een week en 750 km. verder en ik weet nu wat ik een jaar heb gemist, de ruimte, de heerlijke 5 cylinder en de sublieme fauteuils, nog beter dan in de V60. Ik vind het heerlijk om weer te mogen schakelen en de 136 paarden zijn meer dan zat, ik heb zo weer m'n rijstijl die ik destijds had in de Superb weer overgenomen. Heerlijk. Ondanks dat de V60 een Harman/Kardon systeem had, vindt ik het high performance sound systeem in de V70 beter klinken, betere klankkast denk ik.

Op de foto de V70 in de showroom, inmiddels siert hij onze straat en genieten wij van iedere meter die wij er mee rijden. Het is nu de daily van mijn vrouw en ook zij is erg blij met de overstap, daar waar zij vorig jaar aandrong op de V60, met name om zijn prachtige lijnen, en dat heeft de V60 zeker, de V70 is meer een 'evergreen,' met minder trendgevoeligheid als voordeel. We hopen er dan ook nog jaren in te mogen sturen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door kansberg op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Volvo V70 D3 Momentum, MY 2015 Winter Pack, Versatility Pack, Light Pack, Business Motion Pack, Alu sportpedalen, R-Design stuurwiel, D4/T6 Einddempers, Getinte ramen vanaf B stijl, Trekhaak, Dakspoiler. Seashell Metallic, Street View Live
Peugeot 107 XS 2008, Beige Nautilus Trim Noir Caldera Metallic, 14" Karlova, Street View Live, Bluetooth.
Quota
6th Gear member
Berichten: 2817
Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
Locatie: Land van Maas en Waal

Proficiat en veel veilige km's toegewenst!
Without fiction, there would not be reality

Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
Gebruikersavatar
jalex_h
6th Gear member
Berichten: 2729
Lid geworden op: 12.12.2014 - 19:20
Locatie: Midden nederland

Da’s een hele mooie! Veel plezier er mee!
Ooit:
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019

Huidig: XC60 Essential Fusion Red

Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Gebruikersavatar
BlackcurrantV70
7th Gear member
Berichten: 8446
Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
Locatie: Tussen EBBR en EBAW

Een tijdloze Volvo en ik kan beamen de D3 is een erg prettige motor.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur

Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
Gebruikersavatar
DB200
6th Gear member
Berichten: 3656
Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00

Mooie en uitgebreide toelichting waarom je voor een V70 hebt gekozen. Ik kan het alleen maar beamen. Ik heb zelf 2x getwijfeld over de V60, met name omdat de stoelen zo goed zijn, maar de auto is echt veel te krap als gezinsauto voor een gezin met opgroeiende tieners. Zelfs de XC70/V70 had nog wel wat groter gekund wat mij betreft.
En vooral een exemplaar met 5 cylinders. Die sound is verslavend, het verschil tussen een live concert en een MP3.
Zo is het maar net. Daarom heb ik ook gekozen voor een 5 cilinder.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 28499
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Mooi verhaal bij een fraaie V70.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
nklaver
3rd Gear member
Berichten: 255
Lid geworden op: 14.05.2011 - 10:26
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Ik kreeg vandaag een nieuwe V60 mee omdat mijn V70 z'n 210.000km beurt krijgt. Maar dat is toch wel een hele fijne auto en mis daarin toch weinig.
Stuurgevoel miste ik, mij te licht. En motorgeluid had ook wel wat meer gemogen. Maar verder, allemaal erg mooi en groot zat. Alleen die prijs hè! 60-70k, dat wordt nog even wachten voor er wat auto's binnen mijn bereik komen.
Volvo V70T6 MY12 Geartronic Polestar.
Gebruikersavatar
JosW
5th Gear member
Berichten: 2341
Lid geworden op: 19.04.2006 - 20:44
Locatie: Hengelo

Prachtige kleur ook. Zie je niet vaak.
ex 240 sedan, ex 240 station Polar, ex V70 classic, ex V70 D Fasttech, ex V70 2.4D Volvotune, nu 2.0 T4 Polar+, Automaat. 2016.
Gebruikersavatar
Rippie V70
5th Gear member
Berichten: 1376
Lid geworden op: 26.08.2009 - 19:17
Locatie: Oost Nederland

Prachtige kleur ook
Daar ben ik het helemaal mee eens
V70 D3 Kinetic MY2013 = 484 seashell metallic = 17" Pandora
V70 2.4D Kinetic MY2005 = Cedar Green pearl =Musca+winter =Sirius+Zomer= park assist =
Gebruikersavatar
kansberg
2nd Gear member
Berichten: 131
Lid geworden op: 17.06.2018 - 17:44

Dank voor alle positieve reacties! De kleur is inderdaad erg fraai en past helemaal bij de V70. Na jarenlang zwart gereden te hebben (w.b. kleur dan..) nu heel wat anders, al had ik een zwarte niet laten staan, vind dit ook goed staan op een V70. Jammer dat de V70 bij mijn weten nooit in Inscription Ember Black Metallic is geleverd, een prachtige kleur die m'n V60 sierde. Inscription Electric Silver is ook een prachtige kleur, op iedere Volvo zelfs. Seashell is hopelijk minder gevoelig voor vuil, wij wonen op de Veluwe en onze straat bestaat voornamelijk uit bomen, bomen en nog eens bomen. Daar zitten veel, heel veel vogels in, en deze zijn nu eenmaal niet zo geciviliseerd als mijn soortgenoten, dus is twee keer wassen per week geen uitzondering. Op dit moment hebben wij weer enorm last van honingdauw, dit is er met warm water zo af, maar voor bijna iedere rit moet je eerst de ruiten schoonmaken.

@nklaver: De nieuwe V60 is zeker geen verkeerde auto, beduidend groter dan z'n voorganger en in wezen meer de opvolger van de V70 dan de V90.

Gisterenavond een vracht muziek gezet op de HDD, nu nog de navi updaten middels de life time free maps, en ook het entertainment is weer helemaal op orde. Of het allemaal lukt qua tijd voor de grote reis, waarbij de D3 zich als trekpaard mag bewijzen, is een ander verhaal, maar allemaal leuke dingen om te doen. Zojuist nog even samen met een liefhebber onder de motorkap gekeken, dat ziet er allemaal uit als nieuw en kurkdroog, alleen de Volvo sticker op de afdekplaat kan wel een opfrisbeurt gebruiken en mijzelf kennende, zal dit niet lang duren.

Ben benieuwd naar het verbruik, en of de D3 100 Kw 6V zuiniger is dan de D4 GT8 133 Kw in de V60. Logischerwijs zou dit zo zijn, maar de vijfcilinders staan niet bekend om hun bescheiden consumptie. Is ook niet erg, je krijgt er veel voor terug, het prachtige geluid en een enorme souplesse. Een stille kracht, de V60 was duidelijk rumoeriger.

Daar waar de klik er bij de V60 nooit echt is gekomen, beschouw ik de V70 nu al als een goede vriend en we hebben elkaar nog heel wat te vertellen, maar ik weet nu al dat het een hechte band wordt. Klinkt wellicht wat overdreven, maar vind het een mooie metafoor, passend bij een auto en een mens waarvan de modelletjes al wat jaartjes meelopen. Ik ben tenslotte ook geen 20 meer.
Volvo V70 D3 Momentum, MY 2015 Winter Pack, Versatility Pack, Light Pack, Business Motion Pack, Alu sportpedalen, R-Design stuurwiel, D4/T6 Einddempers, Getinte ramen vanaf B stijl, Trekhaak, Dakspoiler. Seashell Metallic, Street View Live
Peugeot 107 XS 2008, Beige Nautilus Trim Noir Caldera Metallic, 14" Karlova, Street View Live, Bluetooth.
Gebruikersavatar
PGV90
6th Gear member
Berichten: 3175
Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
Locatie: Zuid Holland - groene hart

Gefeliciteerd, is een heel mooie V70 geworden waar je nog erg veel plezier aan zult hebben!
Veel fijne en veilige kms gewenst.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
Gebruikersavatar
V480-S60
Geartronic member
Berichten: 20546
Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
Locatie: La Grande Verriere

Allereerst gefeliciteerd met deze zeer nette V70. Echter één ding snap ik niet. Je wilt relaxed en niet te hard rijden en daarom kies je een handbak? Dat valt voor mij niet te rijmen. Ik rij met de Volvo relaxed en niet te hard op de adaptieve cruisecontrol. Daarnaast is het in de file ook vele malen fijner om een automaat te hebben.
Maar goed ieder zijn keus. (En in de toekomst rijden we allemaal verplicht automaat 8) )
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)

XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
Gebruikersavatar
JosW
5th Gear member
Berichten: 2341
Lid geworden op: 19.04.2006 - 20:44
Locatie: Hengelo

V480-S60 schreef: Allereerst gefeliciteerd met deze zeer nette V70. Echter één ding snap ik niet. Je wilt relaxed en niet te hard rijden en daarom kies je een handbak? Dat valt voor mij niet te rijmen. Ik rij met de Volvo relaxed en niet te hard op de adaptieve cruisecontrol. Daarnaast is het in de file ook vele malen fijner om een automaat te hebben.
Maar goed ieder zijn keus. (En in de toekomst rijden we allemaal verplicht automaat 8) )

Eens. Tot nu toe rij ik met handbakken. Heb nu een paar keer een leenauto mee gehad met automaat en ik ben om. Mijn vooroordeel t.o.v. automaten is er niet meer. De vroegere storingsgevoeligheid is met goed onderhoud (regelmatig flushen) ook verleden tijd.
Ergo, m'n volgende wordt zeker een automaat.
ex 240 sedan, ex 240 station Polar, ex V70 classic, ex V70 D Fasttech, ex V70 2.4D Volvotune, nu 2.0 T4 Polar+, Automaat. 2016.
Gebruikersavatar
PGV90
6th Gear member
Berichten: 3175
Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
Locatie: Zuid Holland - groene hart

+1
Niets tegen handbakken, en vele jaren met veel plezier handgeschakeld gereden - vaak was de hogere prijs ook een overweging.
Mijn vrouw was als eerste om voor haar auto in 2015,
de vorige XC70 kon alleen maar met automaat (GT8) geleverd worden (2016), sindsdien ik ook om en wil nooit meer anders.
De V90 CC uiteraard ook alleen met automaat.

Ik verwacht ook dat in NL rap het zal omslaan, ook voor kleinere auto's.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
Gebruikersavatar
PGV90
6th Gear member
Berichten: 3175
Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
Locatie: Zuid Holland - groene hart

Maar goed, @kansberg, laat de pret van de nieuwe auto door het bovenstaande niet bederven,
je hebt een weloverwogen goede keuze gemaakt en gaat lekker van die auto genieten! veel plezier
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
Gebruikersavatar
V480-S60
Geartronic member
Berichten: 20546
Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
Locatie: La Grande Verriere

Ohw ja, volledig eens met PGV90 hoor. Ik gun je veel plezierige kilometers. Absoluut. Ik zit alleen met die "kronkel" 8). Ik wil alles graag begrijpen 8)
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)

XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
Gebruikersavatar
kansberg
2nd Gear member
Berichten: 131
Lid geworden op: 17.06.2018 - 17:44

@V480-S60 Ik begrijp je verbazing. En ik heb ook niets tegen automaten. Het feit wil echter dat ik 90% van de tijd met een handbak rijdt, wegens 'firmawagen,' zoals onze zuiderburen dit zo fraai formuleren, ik ben dus eigenlijk niet anders gewend. De Superb die ik voor de Volvo's had, was ook een schakelaar, evenals in een ver verleden de XM's. Dit zijn de fijnste auto's die ik ooit heb gehad, samen met de huidige V70 (en de R 16 TX met 5 versnellingen stuurschakeling!). Tussen mijn oren (waarschijnlijk) associeer ik dit met het ultieme rijden, ondanks het feit dat ik zelf moest schakelen. Ik weet dat ik destijds, na 6 jaar BX automaat, perse weer een handbak wilde in de daaropvolgende XM. Wellicht zit het in de genen, mijn vader die tot zijn 93e auto gereden heeft wilde nooit een automaat, ook niet toen hij ver in de tachtig was en ik hem adviseerde een auto met een automatische bak te kopen.

Niet de eerste reden, maar wel een saillant detail, ik ben niet dol op de GT6, vind het wat 'warrige' automaten (ik rijdt er regelmatig in, beroepshalve), de Aisin GT8 daarentegen is veel alerter en accurater dan de GT6 in de vijf cilinders. Mijn vrouw, die het meest in de V70 rijdt, gaf na een paar maanden V60 al aan het gevoel te hebben te weinig controle over de auto te hebben, deels vanwege het enorme vermogen en deels dat zij zelf het verzet niet kon kiezen. "Als we dan toch naar een V70 op zoek gaan, wil je dan uitkijken naar een handgeschakeld exemplaar?" was één van haar eerste reacties toen zij er lucht van kreeg dat ik inmiddels speurende was.

Wat betreft de ACC, deze ga ik zondermeer missen. Dit is een heerlijke optie als je met caravan naar het zuiden rijdt. Je houdt niemand op en je hebt een zorg minder. De uitvoeringen met Intellisafe zijn echter dun gezaaid en ergens moest ik wat laten vallen om binnen budget (ik was er ook niet vanuit gegaan om alweer na een jaar een andere auto te kopen, normaal zit hier 3 á 4 jaar tussen), te kunnen slagen.

Kortom, ik ben blij met de bewuste keuze weer voor het zelf schakelen gegaan te zijn, maar zeg nooit 'nooit,' wellicht probeer ik het over een jaar of 15 weer eens en zegt mijn dan vast strammere lichaam dat het de betere keuze is, waarmee ik absoluut niet wil aangeven dat automatisch rijden voor senioren is, of voor mensen met een wellicht wat minder soepele anatomie. Het is een persoonlijke voorkeur, net zoals mijn lievelingskleur onder de 10 woensdag is.
Volvo V70 D3 Momentum, MY 2015 Winter Pack, Versatility Pack, Light Pack, Business Motion Pack, Alu sportpedalen, R-Design stuurwiel, D4/T6 Einddempers, Getinte ramen vanaf B stijl, Trekhaak, Dakspoiler. Seashell Metallic, Street View Live
Peugeot 107 XS 2008, Beige Nautilus Trim Noir Caldera Metallic, 14" Karlova, Street View Live, Bluetooth.
Gebruikersavatar
kansberg
2nd Gear member
Berichten: 131
Lid geworden op: 17.06.2018 - 17:44

Afbeelding

Toch bijna een gedicht :-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V70 D3 Momentum, MY 2015 Winter Pack, Versatility Pack, Light Pack, Business Motion Pack, Alu sportpedalen, R-Design stuurwiel, D4/T6 Einddempers, Getinte ramen vanaf B stijl, Trekhaak, Dakspoiler. Seashell Metallic, Street View Live
Peugeot 107 XS 2008, Beige Nautilus Trim Noir Caldera Metallic, 14" Karlova, Street View Live, Bluetooth.
Armoderos
2nd Gear member
Berichten: 106
Lid geworden op: 23.08.2018 - 10:15
Locatie: Enschede

kansberg schreef: Afbeelding

Toch bijna een gedicht :-)
Dit is echt wel een prachtige kleur hoor.... Maakt deze (al elegante auto) nog eleganter.

Oh en mbt handbak/automaat iedereen ervaart alles op eigen manier, zo hoort het ook. Ook voor mij (liever) geen handbak meer.

Geniet van je auto kerel...
S60 2.4d MY2004 Chiptuned 220.000km >>> 417.000km
XC70 D5 AWD MY2008 GT Chiptuned 269.000km >>> 332.000km
V60 D6 MY2013 200.271km >>>
Gebruikersavatar
B3rnard
2nd Gear member
Berichten: 67
Lid geworden op: 06.08.2018 - 23:33

Mooi verhaal, heerlijk dat gevoel bij een nieuwe voiture, en zo herkenbaar. Van harte!
Ford Fiesta 1.25 PF-GL-08 '96 (R.I.P.)
Ford Fiesta 1.3 GN-RR-08 ' 98 Verkocht
Saab 9-3 Cabrio 2.0T XB-TX-30 '98 Verkocht, terug naar vorige eigenaar
Ford Fiesta ST150 TB-LS-04 '06 Verkocht
Volvo V70 T6 18-THF-5 '08 Verkocht
Volvo 245 74-RR-BL '91
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”