Slang zit thv de accu en je kan er boven op kijken.
Ik voel weer een dealer momentje opkomen en ach daar waren we al 5 weken niet meer geweest

Dat zou overeen komen met het rijgedrag van het moment.Jelmer de Jong schreef: Ik zet 500.- op het powerpulse systeem.
Volgens mij valt dat nog wel mee Tom. Luchtfilter er uit, en je kunt er volgens mij al bij. Laat mij vooral even een positieve bijdrage leveren aan je bloeddrukdiesel01 schreef: Yep, die gele is het....
Laat mij raden, blok moet uit elkaar..
Slangetje 5 tientjes, arbeid €700...., zit ik in de richting??
Was het maar zo makkelijk. Ding komt van rechts en moet onderdoor naar links.dbosker schreef:
Volgens mij valt dat nog wel mee Tom. Luchtfilter er uit, en je kunt er volgens mij al bij. Laat mij vooral even een positieve bijdrage leveren aan je bloeddruk![]()
![]()
Ik hoor het morgen wel even samen met het voorstel van VCNL wanneer het erg in de papieren gaat lopen.Jelmer de Jong schreef:Was het maar zo makkelijk. Ding komt van rechts en moet onderdoor naar links.dbosker schreef:
Volgens mij valt dat nog wel mee Tom. Luchtfilter er uit, en je kunt er volgens mij al bij. Laat mij vooral even een positieve bijdrage leveren aan je bloeddruk![]()
![]()
https://www.caricos.com/cars/v/volvo/20 ... es/65.html
Sorry Tom!![]()
Hmmm, ik zou voor de rweede gaan denk ik. Wel echt zuur wat je allemaal met deze auto hebt te verduren.