Sinds ongeveer 2 weken doet mijn trouwe V40 vreemd. Het probleem is erger geworden. Het lijkt net of die op 3 bougies loopt. Ik heb ze vandaag vervangen maar het probleem is hiermee niet opgelost. Vorige week was het af en toe dat die wegviel en dan opeens weer doorschoot. Ik dacht eerst aan vocht maar het is ook als die warm is.
Nu blijft die dus continu pruttelen. Ik kan er nog wel mee rijden maar er is geen vermogen meer. Ik heb de kabels ook al ingespoten.
Iemand enig idee waar ik het zou kunnen zoeken ?
Bedankt,
André.
loopt op 3 bougies
- mx driver
- 1st Gear member
Andre
Dit probleem heb ik ook gehad,(v40 2001) heb toen ook nieuwe(orginele volvo bougie's)erin gezet.probleem opgelost tot dat het weer terug kwam na een tijd.auto uit laten lezen.(onregelmatige loop)konden ze niets mee.het probleem was dat hij het niet constant deed. bij starten op 3 cil, en na een paar honderd meter was het weg.toen het probleem weer voor deed heb ik met een geisoleerde tang de eerste bougiedop met bobine eraf getrokken en bleef het zelfde doorlopen.heb toen bij geenacker in nijmegen een andere gehaald voor tein euro.nu loopt hij weer perfect.dit zijn vervelende storingen die je niet wilt hebben
Hoop dat je hier wat aan hebt!!!
Grtzz mx Driver
Dit probleem heb ik ook gehad,(v40 2001) heb toen ook nieuwe(orginele volvo bougie's)erin gezet.probleem opgelost tot dat het weer terug kwam na een tijd.auto uit laten lezen.(onregelmatige loop)konden ze niets mee.het probleem was dat hij het niet constant deed. bij starten op 3 cil, en na een paar honderd meter was het weg.toen het probleem weer voor deed heb ik met een geisoleerde tang de eerste bougiedop met bobine eraf getrokken en bleef het zelfde doorlopen.heb toen bij geenacker in nijmegen een andere gehaald voor tein euro.nu loopt hij weer perfect.dit zijn vervelende storingen die je niet wilt hebben
Hoop dat je hier wat aan hebt!!!
Grtzz mx Driver
vast is vast,na vast komt los
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
De laatste keer dat m'n auto op drie bougies liep was de spruitstukpakking dwars door.... Succes met het vinden van de oorzaak.
VOLVO 440 1.8i '96
-
- 5th Gear member
Ook gehad, was er 1 bougie aan het overleiden, Naar de volvo Niham (Leidschendam/Forepark) geweest. Was buiten de garantie maar na 2 uur onderzoek met een nieuwe bougie en en een warme handdruk mijn auto retour gekregen.
Hoeft dus niet veel te zijn.
Succes Barry
Hoeft dus niet veel te zijn.
Succes Barry
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
-
- Starter
Ik ben vandaag bij de dealer geweest en het bleek de bobine te zijn.
Dit gelijk laten vervangen en het was ook tijd voor de apk en remblokken voor en achter waren ook aan de beurt. Het was wel wéér even schrikken ( 423 euro ), maar goed hij loopt weer als een zonnetje.
André.
Dit gelijk laten vervangen en het was ook tijd voor de apk en remblokken voor en achter waren ook aan de beurt. Het was wel wéér even schrikken ( 423 euro ), maar goed hij loopt weer als een zonnetje.
André.