De V50 begon wat kuren her en der te krijgen, en de km's/jaar waren er ook niet meer. Dus een relatief bescheiden benzine 2.0 ervoor teruggehaald. Ook met het idee een tijd probleemloos te kunnen rijden.... ?! (nu 155000 km op de teller, bj 2008)
Vanavond dus de ANWB maar gebeld, omdat ie bijna gelijk na het starten weer afsloeg. Met wat spray door de grill gespoten liep ie weer, dus brandstof toevoer.
Een kleine tik op de benzinetank, en hij loopt weer. Dus waarschijnlijk brandstofpomp in de tank die niet lekker is.
Nu lees ik op 't forum verhalen over reparatie's van 800 euro, omdat de tank eronder weg moet om erbij te kunnen. Dat lag niet helemaal in de planning....

Maar er schijnt ook een Volvo terugroepactie te zijn geweest, omdat er problemen zijn met de stekker op de pomp. De connector brand in, en daardoor bovenstaande problemen.
Hoe kom ik er achter of die uitgevoerd is? Een dealer bellen? Dat gaat wel lukken.
En als dit niet uitgevoerd is? Moeten ze dit dan altijd doen, ongeacht leeftijd e.d.? En hoe kaart ik dit aan bij een dealer?
Alvast weer bedankt voor de reactie's