Meevaller bij aflevering; nieuwe distributieriem. Had ie bij de laatste 150.000 beurt nog niet gehad. Las in mijn vakantie op dit forum dat de interval vervroegd was. Benieuwd wat de afleverende garage ging doen; Ik had een beurt volgens schema afgesproken, en ze hebben dus netjes de DB gewisseld. Top van Vaartland Heerenveen.
WoW. Wat rijdt dat lekker zeg. Ommetje gemaakt naar huis in Utrecht, terwijl mijn zoon alle opties onderweg uitgetest heeft. ACC, heerlijk! 181 pk / 400 Nm, heerlijk!
Ik mis alleen de schakelflippers aan net stuur, nou ja, missen, ze zaten er niet. Mijn vorige auto had dat wel. Maar die had dat ook af en toe nodig (Peugeot 508 SW 1,6 e-HDI met 120 pk). O ja, en het met de hand schakelen gaat verkeerd om imho. Mijn Peugeot deed dat andersom met + en - en dat voelt logischer. Maar al gemerkt dat zelf even terug willen schakelen totaal niet nodig is!
Kan iemand mijn uitleggen wat het nut is van dat rode driehoekje op de afstandsbediening. Proefondervindelijk behoorlijk van geschrokken toen ik voor de auto stond en daar even op drukte.

En ik krijg een melding Volvo On Call service vereist. Ik neem aan dat ik die bij de dealer op naam moet zetten met een abonnementjes ofzo.
Stad kachel en ‘extra verwarming’??? nog niet aan de praat gekregen maar dat komt wel als het wat kouder is. Snapte de logica nog niet helemaal geloof ik.
N de electrische voorruitverarming lijkt het niet te doen. Wel het symbool in beeld, maar gaat niet aan als ik nogmaals op de ontwaseming knop druk. Hoe zou dat moeten werken? Heb al even de instructie gelezen maar die zegt ook gewoon op de knop drukken. Dat werkt dus niet......
Foto van de auto staat al in het voorstel topic 2 weten geleden. Zal binnenkort hier ook nog een foto plaatsen.
Groeten,
Maarten