De Chinese XC60 T8 R-Design

Hieronder een paar kiekjes.
Hij rijdt heerlijk moet ik zeggen. Elektrisch rijden is heerlijk stil en comfortabel.
Wel al meteen wat kleine issues met de auto:
- bleef hangen in een software update ("geen verbinding met service"), moest ik gisteren nog langs de dealer. Ging niet vanzelf weg...
- DAB halve dag "geen ontvangst" en was met wat rondklikken in wat menus uiteindelijk terug te krijgen.
- Sim voor internet: micro sim in jasje van mini sim gestopt en met 'usb-stick ding' in sim slot gedaan. Werkte niet. 'usb-stick ding' zat behoorlijk vast. Eruit halen ging bijna niet. Uiteindelijk kwam deze los en viel de micro SIM uit de houder achter de vloer bedekking (het is raar genoeg open onder de sim houder...) Beetje mijn eigen fout maar raar dat het onder de SIM houder open is waar zo maar iets in kan vallen en dan echt kwijt is... Maar SIM is dus nog niet gelukt...

Is hij nie mooi

R-design T8 bursting blue 2020 +
- Inscription plus line
- Scandinavian line
- Audio line: Harmon Kardon
- Intelli safe pro
- Versatility pro
- Park assist met 360 camera
De On call app werkt ook wel aardig moet ik zeggen.
Hij heeft moeite de juiste lading weer te geven in de app van de batterij.
De text zegt dat hij op een bepaald tijdstip klaar is maar de balk laat dan een heel ander verhaal zien.
Ik ga in een excel het verbruik bijhouden om te kijken hoe het 2020 model zich verhoudt met de eerdere modellen.
We gaan er enorm van genieten de komende tijd.
Erg blij met mijn 6e Volvo