1 van de gordelhouders op de achterbank van mijn v50 heeft wat kuren.
Soms geeft hij aan dat gordel geplaatst is, maar al rijdende kan hij zomaar ineens aangeven dat gordel niet vast zit met al het bijbehorende gepiep/alarm in de auto als gevolg.
ik vermoed slijtage van de gordelhouder, maar is dit te repareren door gordelhouder open te maken heeft iemand hier ervaring mee ?
2e optie is nieuwe/gebruikte gordelhouder plaatsen, maar waar zit het draadje aangesloten? loopt deze tot aan onder de passagiersstoel? of zit het stekkertje weg gewerkt in de dorpel oid?
storing gordelhouder achterbank
-
- 2nd Gear member
Ik meen dat je het alarm signaal van de gordels voor en/of achter uit kan schakelen met vida. Misschien niet geheel de juiste oplossing maar misschien wel "een" oplossing.
-
- 1st Gear member
inmiddels de stekkers kunnen vinden...door tapijt van de zijkant / dorpelhoogte om hoog te halen kom je de stekkers tegen...zitten ongeveer voorop de achterbank..
met stekker eruit geeft hij iig geen storing, maar ga morgen bij rima gordelhouder halen..en kijken of ik dan van de storing af ben.
met stekker eruit geeft hij iig geen storing, maar ga morgen bij rima gordelhouder halen..en kijken of ik dan van de storing af ben.