Had laatst een foto gepost van deze volvo ergens in een topic, mij viel het niet eens op. Maar andere forum gebruiker viel t op dat er een hond in zat.
Nu kwam ik deze foto tegen op volvo300club website, waar ook een hond in zit.
Heeft iemand nog meer foto's met honden Vind het maar geen gezicht, zullen ze tegenwoordig niet meer doen. In die nieuwe c30 een hond plaatsen voor marketing
Vroeger was het inderdaad zo dat VOLVO inspeelde op huisje, boompje, beestje. De veilige familie-auto.
En het is een gegeven dat de "echte" VOLVO-rijders hondenliefhebbers zijn.
Nu is het vanuit meerdere punten bekeken geen item meer om uitgebreid mee te adverteren.
In onze Volvo zit ook regelmatig een hond(je) achterin.
Een vrij fors uitgevallen kruising tussen een witte herder(waarschijnlijk) en een Golden Retriever. Ik haak em altijd met z'n riem vast aan de bagagelussen die achterin zitten, dan kan ie niet over de achterbank klimmen ofzo.
Het beestje vind het best om achterin te zitten, hij heeft lekker de ruimte.
Vorig jaar op de VKB liep het al tegen het eind toen iemand met zijn 360 weg wilde rijden. Deze persoon was echter vergeten dat hij (of zij) hun hondje 'even' aan de trekhaak vast had geknoopt. Nog nooit heb ik zo hard een horde mensen achter een wegrijdende 360 zien aanrennen
Als je een zwarte Volvo 480 voorbij ziet komen; nu net gewassen...
Dan kan dat.