Enfin, heb er nu één gemonteerd en iedereen mag zeggen wat ie ervan vind en raden wat het mij nu uiteindelijk gekost heeft.
Ikzelf vind het wel chique staan, nu nog een chromen kofferbakslotdrukknop bij de dealer bestellen.
gr. Edwin.

Volgt. Naast kofferbakslotknop wil ik er ook chromendeurgrepen op zetten. Dan is het orginele chroompakket compleet! (ik ben nou eenmaal gek op chroom, maar dan wel op de orginele plaatsen waar dat eventueel ook af-fabriek of als optie leverbaar is)CeeBee schreef:Zonde, er zit voor de rest nergens chroom op(op de grill na denk)
Jaaah, alleen wel even doorsparen want die zullen wel iets meer kosten dan de € 9,99 die ik voor 5 meter chromen kofferbaksierstrip heb betaald!!CeeBee schreef:18"chrome spinners zijn ook optie........................
Misschien wel aardig voor andere mensen om te laten weten waar je het gekocht hebt?Edwin schreef: Jaaah, alleen wel even doorsparen want die zullen wel iets meer kosten dan de € 9,99 die ik voor 5 meter chromen kofferbaksierstrip heb betaald!!![]()
gr. Edwin.
Bij de Lidl. Was een (her)openingsaanbieding. Die chromenplakstrips hebben al twee keer in het Lidlkrantje gestaan, normaal kost het € 19,99 per 5 meter maar nu vanwege de heropnening dus € 9,99.darth den schreef:Misschien wel aardig voor andere mensen om te laten weten waar je het gekocht hebt?Edwin schreef: Jaaah, alleen wel even doorsparen want die zullen wel iets meer kosten dan de € 9,99 die ik voor 5 meter chromen kofferbaksierstrip heb betaald!!![]()
gr. Edwin.
Dank voor het compliment, tja vind die peniskoker ook niet echt mooi, maar iedere keer alles v/d trekhaak afslopen vind ik ook niets.technotrans schreef:Hoi Edwin,
de strip ziet er strak uit. Alleen die trekhaakpenishoes met ballen vind ik wat minder. Ik zie liever een dubbele uitlaat (mijn v40 2.0 '99 heeft dit trouwens standaard). Ik denk erover om op de bumper een aluminium beschermplaat te maken, omdat ik vaak met de aanhanger rijd en geen krassen op mijn bumper wil.
greetz,
Dion