Goedenavond,
Mijn naam is Erwin, ben 27 jaar en bezit sinds een korte tijd een mooie V40. Na wat kleine mankementen als een defecte stoelverwarming (Keurig opgelost door de verkoper) treedt het volgende probleem zich aan... (helaas)
Sinds gisteren is mijn rechter achterdeur niet meer te openen. Na een ritje (waarbij uiteraard alle deuren op slot gaan en deze via de knop op het paneel v/d bestuurdersdeur weer te openen zijn) blijft de rechter achterdeur niet te openen. Zowel de binnen- als buitenhendel is praktisch "weerstandloos". Wanneer ik mij hand op het paneel, nabij de buitenhendel leg, voel én hoor ik het slot wel ver- en ontgrendelen (bij het op slot zetten en van het slot halen middels de sleutel). dit lijkt m.i. dus nog te functioneren. Ook het raam an sich is nog te bedienen waardoor ik geneigd ben het een mechanisch mankement te gooien.
Heeft iemand dit vaker gezien, gehoord of meegemaakt en wat is de oplossing voor dit probleem? Het binnenpaneel loshalen bij een gesloten deur lijkt mij enigszins lastig. Wellicht tips

Ik houdt mij aanbevalen.
Vriendelijke groet,
Erwin