Sensus navigatie pack
-
- 3rd Gear member
-
- 6th Gear member
Zonder abonnement is er geen communicatie tussen auto en telefoon. De auto belt wel met Mirjam van de alarmcentrale als je een boom tegen komt.
- mga1600
- 6th Gear member
Waarom geen Sensus navigatie trouwens? : die werkt namelijk prima, is goed geïntegreerd met de andere autofuncties (navigeren naar tankstation als de tank begint leeg te raken etc) en is gratis te updaten. Opsturen van de reis bestemming vanaf de smartphone of tablet terwijl je nog thuis op de bank zit etc. is superhandig.
En ik denk dat het de restwaarde te zijner tijd van de auto zeer ten goede komt als het in in zit. Anders gezegd: als ik in de markt ben voor een tweedehands auto en het zit er niet in laat ik dat exemplaar staan.
En ik denk dat het de restwaarde te zijner tijd van de auto zeer ten goede komt als het in in zit. Anders gezegd: als ik in de markt ben voor een tweedehands auto en het zit er niet in laat ik dat exemplaar staan.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
-
- 4th Gear member
Mijn idee! Je gaat in zo’n mooie dure XC40 toch niet lopen te klooien met een Tomtommetje!mga1600 schreef: ↑07.07.2020 - 12:36 Waarom geen Sensus navigatie trouwens? : die werkt namelijk prima, is goed geïntegreerd met de andere autofuncties (navigeren naar tankstation als de tank begint leeg te raken etc) en is gratis te updaten. Opsturen van de reis bestemming vanaf de smartphone of tablet terwijl je nog thuis op de bank zit etc. is superhandig.
Groet Erik
Allt kommer att bli bra
Polestar 2 LRSM, Magnesium, Pilot Pack, Trekhaak
XC40 T4 GT Inscription, Pine Grey MY19)
V40 D3 Summum GT MY13 Biarritz Blue Volvotune 200 pk.
S60 T4 Powershift MY12, Polestar
Allt kommer att bli bra
Polestar 2 LRSM, Magnesium, Pilot Pack, Trekhaak
XC40 T4 GT Inscription, Pine Grey MY19)
V40 D3 Summum GT MY13 Biarritz Blue Volvotune 200 pk.
S60 T4 Powershift MY12, Polestar