Steenslag bodykit
- pimp
- 2nd Gear member
Vanochtend toen de auto aan het afspoelen was in de wasstraat, zag ik dat er al op zeker 6 plekken verf van de onderspoiler(bodykit) af was. Op de bumper zelf zie ik nergens putjes van steenslag zitten, we hebben ook nog maar 3500 km met de auto gereden. De bodykit is door de dealer gespoten en er onder gezet. Is het normaal dat deze zo gevoelig is voor steenslag of is die niet goed gespoten?
Ouders: C70 convertible 2.4t automaat en V60 T5 summum powershift. Zelf: BMW 125i cabrio en MINI Countryman Cooper S All4
- Gmid
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Normaal gesproken mag verf niet losraken door steenslag. Steenslag kan een putje geven, en eventueel in het midden van het puntje de ondergrond bloot leggen.
Ik zou toch even terug gaan naar de dealer en gewoon vragen hoe het kan. Als je na 3500 km al zoveel 'schade' hebt; hoe zou de auto er uit zien als je 'm weer weg wilt doen met anderhalve ton.
Ik zou toch even terug gaan naar de dealer en gewoon vragen hoe het kan. Als je na 3500 km al zoveel 'schade' hebt; hoe zou de auto er uit zien als je 'm weer weg wilt doen met anderhalve ton.
-
- 2nd Gear member
Is zeker niet normaal. Zou er snel melding van maken en het laten overspuiten ....
Ooit bezitter van:V50 2.0D Momentum, Estate Line, Mobility Line, Schuif/kanteldak, 18"; Medusa, Dakspoiler, Barents Blue Pearl, S40 grille en koplampen. Nu Passat Variant 2011 ....
- lancer
- 6th Gear member
Klinkt als een slechte onderlaag. Heb dat ook ooit gehad op een S40 PhaseII. Op de spoiler begon de verf af te bladderen om een steenslagpuntje. De dealer wilde hier niets aan doen; want steenslag.
Uiteindelijk naar een schade herstel bedrijf geweest en met hun rapport de kosten terug gekregen via Volvo
Uiteindelijk naar een schade herstel bedrijf geweest en met hun rapport de kosten terug gekregen via Volvo
- pimp
- 2nd Gear member
De dealer gaat de voorspoiler in een andere soort grondlak zetten en dan opnieuw spuiten. Op deze manier hopen ze dat die minder gevoelig wordt voor steenslag. Weer netjes geregeld door de dealer.
Ouders: C70 convertible 2.4t automaat en V60 T5 summum powershift. Zelf: BMW 125i cabrio en MINI Countryman Cooper S All4