Was een topdag met een mooie rit door het Berner Oberland

Dit was de vierde rit, telkens door een van de leden georganiseerd in zijn/haar omgeving. Beetje 'je achtertuin laten zien' idee! Dus wel een geplande routeMsuidgeest schreef: ↑05.04.2021 - 11:38 Leku, een autorit met gelijkgestemden. Doen jullie een speciale route of rij je gewoon je koplampen achterna om ergens te gaan genieten van het uitzicht?
Haha niet mee mogen klinkt weer zo streng, maar onze club is inderdaad uitsluitend voor de 'échte' Polestar Engineered modellen. Dus met Ohlins, Brembo's enz enz.
Ik woon in 4613 Rickenbach, die met de vlag op het dak was van Nicolas Heiniger maar een paar weken geleden verkocht. Is een 2017 model!liquid_force schreef: ↑05.04.2021 - 12:31 degene met de vlag op het dak zou volgens mij een "oude" bedrijfswagen van Volvo-CH kunnen zijn ... hij lijkt verdacht veel op degene die een vriendje van me bij Volvo CH reedt indertijd.
(waar in CH ben je thuis @erikgutjens?)
Gaaf!erikgutjens schreef: ↑07.04.2021 - 16:01Dank je! Ja het geluid was lang niet slecht, had daarvoor nog een leuke gadget meegenomenKijk maar eens bij mijn vorige bericht over de SBP Remote.