Zit ik met een gerammel ad de voorkant wat neer gaat komen op vervangen schokbrekers( zie een andere post van me) heb ik er weer een issue bij.
Omdat de achtergrondverlichting op het console bij de temp instelling voor de rechterzijde wat wegviel dacht ik slim te zijn en de unit er maar eens uit te halen om te kijken of ik daar een lampje kon vervangen.
Nou….nee dus want ik kreeg de unit er wel uit maar open maken is een ander verhaal dus heb ik de hele zaak maar weer in elkaar gezet zonder reparatie.
Hoop geklooi en een schroefje minder om vast te zetten omdat ik dat liet vallen in de opening van de radio, heb ik weer. Maar goed, na montage verscheen de melding: Spoed, SRS airbag service nodig.
Deze melding is dus opkomen zetten na demonage/montage control unit.
Ik kreeg de melding niet verwijderd met mijn eigen Autel diagnose apparaat dus dat zal een gang naar de garage worden.
Mijn vraag, hoe kan dit zo ineens spontaan komen en/ of is mijn console unit op de een of andere manier kaduuk gegaan.? De melding verscheen voor het eerst toen ik het contact aanzette zonder dat de unit aangesloten was.
Heb nu de neiging om eens naar een andere V70 te gaan shoppen ….