Nog niet echt veel mee gereden maar de auto lijkt wel iets “steviger” aan de voorkant en beweegt iets minder op klinkerstraten lijkt het.
Maar het verschil is niet groot.
Staat wel cool evengoed

inderdaad dit is zeker geen onzin . Kijk het zal bij een moderne V60 minder uitmaken ( veel stijver en vol met stabistangen ) dan bij de oudere 850/S/V70 . Dat was destijds de beste upgrade voor slechts 80€ bij de dealer notabene . Vooral bochten en rotondes etc was veel meer controle en minder rammels bij drempels door toegenomen stijfheid.
Geen koopje, en ja via de dealer besteld en laten installeren
Als je met je motorkap open rijdt misschien....
Dat is precies wat ik bedoel met t zit (zeer waarschijnlijk) tussen je oren. Ik denk niet dat je t in een dubbelblinde test gemerkt had (dus als je niet geweten had dat ie los zat en was gaan rijden) Neemt niet weg dat als je er blij mee bent, en verschil voelt (of denkt te voelen) dat t t geld waard is he?Bover schreef: ↑16.10.2021 - 14:15 ik heb bij mn 2006 volvo de veerpoot ff los geschroefd en vervolgens naar de bakker gereden hier in de bergen en dat is een bochtig avontuur. Ik merkte ontegenzeggelijk verschil vooral naar mijn idee het swabberen in het voorterrein of wiegen. In ieder geval niet zo strak al met de veerpoot.