Is van 231 Pk naar 260 Pk en van 340 Nm naar 380 Nm gegaan.
Kijken of mijn caravan dat overleeft...
En je voorbanden!
En of je dat merkt! Motor loopt rustiger en is alerter op het gas. Bij eenzelfde rijstijl scheelt het mij zo'n 10 procent qua verbruik.
Dat extra geld is alleen significant bij een 22 jarige.Hans Eilander schreef: ↑29.01.2022 - 12:19 Maar wat ik dus niet wist, is dat je een "tuning" door moet geven aan je verzekering, en dit zeer waarschijnlijk meer premie gaat kosten. Dát vind ik dan weer wat minder....![]()
Dat kun je beide niet zo generiek stellen Hans, binnen bepaalde voorwaarden zal het geen probleem zijn en als je twijfelt zou ik gewoon even de verzekeraar bellen.Hans Eilander schreef: ↑29.01.2022 - 12:19 Maar wat ik dus niet wist, is dat je een "tuning" door moet geven aan je verzekering, en dit zeer waarschijnlijk meer premie gaat kosten. Dát vind ik dan weer wat minder....![]()
Bedankt voor de tip. Ik heb nog tot oktober de tijd. Maar zal zeker binnenkort even met mijn verzekering contact op nemen (voor het geval..)
Okee Jelmer, dat stelt me dan weer iig gerust. (want ik hoop de tuning tzt zeker te doen)
Hans is al een afspraak aan het inplannen ha haJelmer de Jong schreef: ↑30.01.2022 - 19:30
Je kan dan naar Lelystad voor een algehele toelatingstest, dan ben je het voertuig meerdere dagen kwijt en gaat men de auto testen alsof het een totaal nieuw en onbekend model is. Beetje duur, maar je mag er wel zelf een merk en typenummer aan koppelen.Dan staat er bijvoorbeeld Hans-E XC40-Superfast op het kentekenbewijs.
![]()