Heb nog niet heel erg lang m'n v50 en bij de aankoop was het echt bijna niet merkbaar.
Nu na 15.000 kilometer verder begint het steeds erger te worden.
Ben al bij een garage geweest om raad. Die heeft de volvo een grote beurt gegeven en
even verder wezen neuzen. De aandrijfassen kon hij niet uit sluiten maar zag er visueel goed uit allemaal.
De motorsteunen waren toen nog niet aan vervanging toe zei hij maar heb nu wel een afspraak gemaakt om ze
te vervangen (320.000 km) ze moeten toch een keer en die zichtbaar is naast de motor heb ik zelf vervangen
en die was echt op op, kon ik met m'n hand van z'n linker dooie punt makkelijk naar de achterkant krijgen.
Dus nu de rest ook maar wie weet zit het daar in maar daar ga ik niet van uit.
Nu het probleem. Tijdens het optrekken en hoe meer gas ik geef hoe erger het wordt.
Het zit rond de 1900/2100 toeren. Daar onder en daar boven is er niks aan aan de hand.
Ook 2e versnelling is het minimaal en de eerste eigenlijk niet. De 3e versnelling valt het ook mee
alleen met de 4e, 5e en 6e versnelling heb ik het idee dat dan elk moment de bak op het asfalt neer dondert.
Vliegwiel en koppeling etc is een kleine 30/35.000 kilometer oud.
Het is ook niet echt een trilling meer resonatie bijna. Als ik tijdens de trilling gas terug neem en dan weer gas hou
gaat het gelijk weg en komt het ook niet meer. Ook met de des betreffende versnellingen als ik steady en misschien 40% gas geef
is er niks aan de hand. Wie o wie heeft een idee waar ik mee naar de garage kan om dit probleem aan te pakken.
Alle ingevingen zijn uiteraard welkom!
Alvast bedankt voor de moeite