Vandaag me nieuwe v60 opgehaald en meteen aan het kijken voor een trekhaak met 13polige stekker
Heeft iemand een beschrijving hoe de achterbumper verwijderd moet worden?
Iemand ervaring met 12v constant en geschakelde 12v ante sluiten? Is dit voorbereid bij Volvo of moeten er kabels vanaf de accu getrokken worden?
Bumper V60 2012 verwijderen
- Rippie V70
- 5th Gear member
In mijn V70 zit er een een constante voeding in de originele 13 polige kabelboom. Werkt met stekkers. Ga vooral niet op de oude manier met solderen en klemmen aan de slag. Extra kabels vanaf je accu trekken lijkt me sowieso niet een heel goed idee bij een canbus systeem. Wellicht dat je ook nog langs de dealer moet voor een SW update voor je trekhaak.
V70 D3 Kinetic MY2013 = 484 seashell metallic = 17" Pandora
V70 2.4D Kinetic MY2005 = Cedar Green pearl =Musca+winter =Sirius+Zomer= park assist =
V70 2.4D Kinetic MY2005 = Cedar Green pearl =Musca+winter =Sirius+Zomer= park assist =
- Philken
- 5th Gear member
https://accessories.volvocars.com/nl-nl ... all/Manual
hierin kan je normaal vinden hoe je een trekhaak plaatst op je auto
(is goed uitgelegd, zelfs ik kon zelf een trekhaak steken(+/- 2u werk)
hierin kan je normaal vinden hoe je een trekhaak plaatst op je auto
(is goed uitgelegd, zelfs ik kon zelf een trekhaak steken(+/- 2u werk)
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
you've been beaten by a bRick
you've been beaten by a bRick
-
- 1st Gear member
Heb dit vorig jaar ook zelf gedaan. Trekhaak + kabelboom e.d. wel origineel Volvo. Trekhaak had achteraf gezien ook wel niet-origineel kunnen zijn.
Kabelboom zou ik origineel kopen, is plug-and-play. Daarna software in laten lezen bij de dealer. Al met al nog ongeveer 800 euro kwijt geweest denk ik, maar was wel een leuk klusje wat prima te doen was.
Succes!!
Kabelboom zou ik origineel kopen, is plug-and-play. Daarna software in laten lezen bij de dealer. Al met al nog ongeveer 800 euro kwijt geweest denk ik, maar was wel een leuk klusje wat prima te doen was.
Succes!!