Vandaag voor het eerst in de C30 T5 gereden, wat een heerlijke bak. Wel een minpuntje, wat is dat kreng snel zeg! Voor het stukje wat ik er in heb gereden was het werkelijk ongelooflijk.
Hoe kwam het zo?
Je kent die actie van Volvo wel dat ze allemaal steden aan doen met de C30's eerst waren dit alleen maar kartonnen versies, maar nu zoals al eerder ergens gemeld waren zijn het echte.
Ze zouden vandaag oorspronkelijk in Laren komen, maar dat ging niet door, dus van Laren naar Amsterdam gegaan, kwam ik ze tegen op de Weteringschans, foto's gemaakt. Dus stoptte de stoet voor nog meer foto's. En hij zei dat hij naar de PC Hooft ging rijden, wat we natuurlijk al wisten. Toen vroeg ik of ik mee mocht rijden, et voila!
Dus heb inderdaad niet zelf gereden maar er naast gezeten, maar echt een feestje hoor! En leuk al die gezichten die kijken van He! De C30!!
Er was zelfs een man die tranen in zijn ogen kreeg toen hij hem zag van huh? C30 nu al hoe kan dat? Vertelde ook dat hij een 480 had en er heel zuinig op was echt heel leuk!
Natuurlijk foto's!!