Affin genoeg geleuter - hier de foto's ( Wie weet trouwens welk type velgen dit zijn ? ).
Wat komt er nog aan : 19" LM velgen voor de zomer waarschijnlijk en misschien ook nog een Obbe tuning ( of is dit af te raden ?)

V70Rene schreef: ↑18.01.2023 - 14:56 Ik ben weer terug op het oude nest na 31/2 jaar in een VW Passat station te hebben gereden. Dit keer met een XC60 die we volgende week op kunnen halen. We waren eerst aan het kijken voor een V60 2016-2018 maar gezien de ruimte en de iets meer hogere zit voor deze oude mensen is het toch een XC60 geworden. Het is een XC60 D4 Summum Xenium Intellisafe geworden met 150K op de teller. Nagenoeg full options incl. panoramadak. Ook met een afneembare trekhaak ( moet nog gemonteerd worden ) en een set winterwielen incl. banden. Na ruim 12 jaar een V70 2000 te hebben gereden wat altijd goed was bevallen, was de uitstap naar VW van korte duur. Niet dat het geen fijne auto was maar de Volvo kriebelde altijd. Elektrische stoelen met geheugen - alle veiligheidsvoorzieningen - de ergonomische zitpositie - super fijne stoelen waren zaken die we toch in meer of mindere mate mistte. Vooral mijn vrouw mistte Bessie ( onze oude 70 ) en na flink gezeur ben ik toch weer overstag gegaan.
Affin genoeg geleuter - hier de foto's ( Wie weet trouwens welk type velgen dit zijn ? ).
Wat komt er nog aan : 19" LM velgen voor de zomer waarschijnlijk en misschien ook nog een Obbe tuning ( of is dit af te raden ?)
![]()
Dag Rene, waar heb je die lijst gevonden aan de hand van de VIN code?V70Rene schreef: ↑19.01.2023 - 14:51 Thnx,
Ik heb aan de hand van de VIN code nog even naar de list gekeken qua accessoires e.d. en de lijst is te lang om op te noemen..... maar ik zie o.a. dit staan Callstart of parking heater w/o callstart enz. Betekend dit nu dat ik wel of geen ( W/o is misschien without ) standverwarming heb ? Iemand een idee ?
, • Brand volvo
, • Bumper, type bumper type 1
, • Callstart of parking heater w/o callstart of parking heater
, • Chassie type chassi 3, dynamic