Hallo,
mijn 740-estate motortype 230E start koud slecht, als ik geen gas bij geef slaat-ie af. Bij teveel gas geven, start de motor soms helemaal niet.
Iemand een idee?
groet,
Jacow
740 start slecht
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
- FlyVolvo
- 1st Gear member
- Contacteer:
Heb je je koudstart injector boven op het inlaatsspruitstuk wel aangesloten zitten?
Ik bedoel hier meer mee: zijn de draadjes naar de injector niet doorgerot of losgeschoten (gebeurd ook regelmatig).
Bij te veel gas geven verzuipt de motor (B230E = mechanische injectie).
Als de motor niet genoeg lucht krijgt door ermee te rijden (of lucht in te voeren) kan hij de benzine niet verbranden.
Bij K-jettronic kan het niet veel zijn. Benzine en lucht en er moet gereden kunnen worden ::D
Even een beginnetje....
Word het nog niks, dan hoor ik het wel.
Succes.
Ik bedoel hier meer mee: zijn de draadjes naar de injector niet doorgerot of losgeschoten (gebeurd ook regelmatig).
Bij te veel gas geven verzuipt de motor (B230E = mechanische injectie).
Als de motor niet genoeg lucht krijgt door ermee te rijden (of lucht in te voeren) kan hij de benzine niet verbranden.
Bij K-jettronic kan het niet veel zijn. Benzine en lucht en er moet gereden kunnen worden ::D
Even een beginnetje....
Word het nog niks, dan hoor ik het wel.
Succes.
Mijn Sport: Rallysport, www.Volvo740rallyteam.nl.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ik zal even kijken morgen, lijkt me een waardevolle tip..FlyVolvo schreef:Heb je je koudstart injector boven op het inlaatsspruitstuk wel aangesloten zitten?
groetjes,
Jacow