Hallo,
Ik zie op het Volvo support updates staan voor de XC40. Dus geen kaartupdate maar echte firmware updates voor de XC40. De ene is belangrijker dan de ander maar vanuit mijn werk weet ik dat updates niet voor niets worden uitgebracht. DE vraag is nu hoe krijg ik deze update in de XC40, gaat dit bij een onderhoudsbeurt of kun je dit gewoon via de Dealer laten uitvoeren. Ik zou verwachten dat Volvo de updates als service aanbied en dus gewoon via de dealer geïnstalleerd kunnen worden.
Iemand ervaring hoe dit werkt. Mijn XC40 is nog lang niet toe aan een onderhoudsbeurt.
Mvgrt, Ruud.
Software updates XC40
- Ruud Woudstra
- 1st Gear member
Mvgrt, Ruud.
Volvo XC40 R-Design AWD MY 2019.
- mees
- 6th Gear member
- Contacteer:
...zoekt (google) en gij zult vinden:
https://www.volvocars.com/nl/support/la ... he-air-ota
https://www.volvocars.com/nl/support/la ... he-air-ota
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- Ruud Woudstra
- 1st Gear member
Ik zal eens navragen bij de importeur wat de regels hieromtrent zijn.
Mvgrt, Ruud.
- Harry M.
- 3rd Gear member
- Ruud Woudstra
- 1st Gear member
Hierbij de reactie van Volvo-NL.
Dank voor uw bericht.
Wij informeren u dat voor een update van de software van uw auto van tijd tot tijd terecht kunt bij een Volvo-dealer om de software van uw auto bij te werken. Wij adviseren u contact op te nemen met een Volvo-dealer, zij kunnen u informeren over de eventuele kosten hiervan.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Med vänliga hälsningar
Met vriendelijke groet
Silvia Smit
Customer Care | Volvo Car Nederland
Dank voor uw bericht.
Wij informeren u dat voor een update van de software van uw auto van tijd tot tijd terecht kunt bij een Volvo-dealer om de software van uw auto bij te werken. Wij adviseren u contact op te nemen met een Volvo-dealer, zij kunnen u informeren over de eventuele kosten hiervan.
Med vänliga hälsningar
Met vriendelijke groet
Silvia Smit
Mvgrt, Ruud.
- Harry M.
- 3rd Gear member
Uiteraard kan dit, maar daar vraagt Volvo (m.i. terecht) wel een vergoeding voor omdat het niet tijdens het reguliere onderhoud uitgevoerd kan worden.Ruud Woudstra schreef: ↑25.01.2023 - 10:55 Hierbij de reactie van Volvo-NL.
Dank voor uw bericht.
Med vänliga hälsningar
Met vriendelijke groet
Silvia Smit
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
-
- 4th Gear member
Mijn dealer gaf aan dat wanneer je een probleem hebt dat mogelijk via een update kan worden opgelost de update wel gratis wordt uitgevoerd. Ook los van een jaar euro. Te pas en te onpas langsgaan voor een update kost je gewoon geld.