

De Award is door alle Nederlandse Volvo dealers te winnen vanuit een eigen Volvo award-programma. Van de 82 Nederlandse Volvo-dealers staken daar twintig vestigingen met kop en schouders bovenuit. Deze werden beloond met de Customer Satisfaction Award 2022. Dit laat zien dat deze dealers zich hebben onderscheiden met hun mensgerichte focus en passie voor hun klanten, waarmee ze hun klantbeleving naar het allerhoogste niveau hebben getild.
Wij bedanken onze klanten voor hun positieve waarderingen in het afgelopen jaar en feliciteren onze medewerkers met het behalen van prachtige resultaten. Ook in 2023 is er een Volvo Award-programma en uiteraard gaan we met onze vier vestigingen voor de beste resultaten, voor u en onze medewerkers!
Ivor en Martine Hooftman
(Bron)
Over het Volvo Award- programma
Ook in 2022 onderscheidden Volvo-dealers zich weer op het gebied van premium klantbeleving. Voor Volvo en de Volvo-dealers staat een premium klantbeleving op nummer één. Juist bij de dealer is het van belang dat klanten de Volvo-ervaring meekrijgen, van het eerste klantcontact tot de beste nazorg na aflevering of een werkplaatsbezoek. Sinds de oprichting van Volvo in 1927 staat de mens centraal. Volvo streeft naar een relatie, die klanten ervaren als persoonlijk, respectvol en waar je wordt ontzorgd. Ook het afgelopen jaar hebben alle dealers uitstekende service geboden en zich volledig ingezet voor een premium klantbeleving. Van de 82 Nederlandse Volvo-dealers steken daar twintig vestigingen met kop en schouder bovenuit. Deze worden beloond met een Customer Satisfaction Award 2022. Dit laat zien dat deze dealers zich hebben onderscheiden met hun mensgerichte focus en passie voor hun klanten, waarmee ze hun klantbeleving naar het allerhoogste niveau hebben getild.
We create the Volvo experience
Volvo biedt zijn klanten ‘Freedom to Move’, op een persoonlijke, duurzame en veilige manier en streeft daarbij naar de hoogste klanttevredenheid. Als premium merk wil Volvo met het eigen award-programma voortdurend bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit en de dienstverlening van de Nederlandse Volvo-dealerorganisatie. Arthur van Es, Consumer Experience & Marketing Director van Volvo Car Nederland: “Ik ben trots op alle dealers die zich het afgelopen jaar, in een turbulent jaar met de nodige uitdagingen, hebben ingezet voor de hoogste klanttevredenheid. Onder de twintig award winnende vestigingen vinden we een aantal nieuwkomers en er zijn locaties die al meerdere jaren op rij zijn beloond met een award, een zeer knappe prestatie. Maar ook de vestigingen die een knappe eindsprint hebben ingezet verdienen ons respect. In de komende maanden overhandigen we persoonlijk de Awards en zetten we de teams in het zonnetje. Ook in 2023 zetten we volop in op ons Klanttevredenheidsprogramma. Hierbij blijven we onverminderd focus houden op een premium klantbeleving door onze klanten persoonlijk te bedienen en te ontzorgen, met oog en respect voor de behoeften van onze klanten.”
