Volgens mij is het een Momentum pro uitvoering.
Hieronder wat foto's van de V60

Voor de toekomst staan nog wel wat dingetjes gepland, ik zou graag de diffuser met rechthoekige uitlaten eronder hebben en ook de mistlampen in de voorbumper.
Ook vind ik voor het mooie de 18 inch velgen te klein voor zo'n grote auto, denk dat ik toch naar 19 of 20 inch ga.
Persoonlijk vind ik dit mooie velgen voor de V60, als de auto er straks zo bijstaat vind ik het helemaal goed .

De auto bevalt prima, is stil, vlot en comfortabel, ik vind het een van de mooiste stationwagens die er momenteel op de markt is.
Een van de dingen die ik nog uit moet zoeken is, waarom de auto telkens in de Eco rijmodus start, ik vind de start-stop functie persoonlijk niets.
Las ergens dat de auto hierin standaard start i.v.m. het milieu, maar zal vast uit te schakelen zijn.
Ook stond de auto nog via de Connect app blijkbaar nog verbonden met de vorige eigenaar, best apart eigenlijk.
Dan zouden dus de deuren gewoon nog open gezet kunnen worden en is het ook mogelijk de auto te starten.
Verder ben ik benieuwd wat andere T5 rijders tanken, als het goed is kan er zowel 95 als 98 in?
Eerlijk gezegd ook al gekeken naar Polestar tuning, er zijn op het forum vast al mensen die hiermee rijden? Of een goed alternatief hiervoor hebben gevonden?