werkplaatshandboek 2,5 TDI 103kw

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
Ivo van Bree
1st Gear member
Contacteer:

Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een V70 1997 2,5tdi, bevalt prima.
Nu wil ik meteen een grote beurt geven maar ik kan geen vraagbaak of Haynes boek vinden voor deze TDI. V70 en 850 benzine heb ik inmiddels maar de diesels zijn voor mij onvindbaar.

Waar het omgaat is afstellingen automaatbak, vervangen distributieriem, kleppen stellen of controleren. Niet perse een howto maar minimaal de afstel waardes.

Groeten Ivo van Bree
Aragorn
Starter

Goede middag Ivo,

Wij zijn ook op zoek naar zo'n vraagbaak voor het zelfde type. Hier in België zouden die boeken niet meer te verkrijgen zijn. We hadden er eentje besteld via een Nederlandse firma maar die laat nog op zich wachten tot eind augustus (en we wachten al van begin juni). De garages in omtrek zijn allemaal dicht en de auto is stuk. Heb jij er eentje gevonden en waar?
Groeten,

Christof
MichelV70
2nd Gear member

Even op marktplaats kijken bij onderdelen-volvo daar kan je werkplaatshandboeken/vadis op dvd voor nog geen 10 euris aanschaffen.

Niet handig als je onder de auto ligt of je moet een latoppie erbij hebben maar is wel erg duidelijk. Staat echt alles op! met duidelijke afbeeldingen en bestelcodes voor onderdelen.

Succes.
XC60 D4 Inscription 2016
Polestar 2 awd
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”