BOSCH levert ze niet voor deze wagens, maar SWF wel. (set 764)

deze bladen dus.
Nu kan ik voor S60 2000 - 2004 alleen een set vinden waarbij de bijrijderszijde 53 cm is, terwijl de BOSCH 801S (de passende traditionele wissers) 55 cm opgeven.
Nee, ik bedoel dat het optisch er beter uit ziet als je het nieuwe model arm pakt en dan de wissers die daar op passen in plaats van op de bestaande arm + een verloopstuk dan de nieuwe wissers pakt.paQ schreef:wat is vooral optisch?
het 'gewin'?
Ben ik toch niet helemaal eens.
Ik ben benieuwd naar je bevindingende bladen zijn namelijk een stuk stiller op de snelweg en het schijnt dat je in een later vervangingsstadium enkel de rubberbladen uit de houder zelf hoeft te vervangen en dus niet weer het hele blad.
Dat verloopstuk zit bij de SWF en Aerotwin namontage bladen geleverd.
Op die fiets.arnoudh schreef:Nee, ik bedoel dat het optisch er beter uit ziet als je het nieuwe model arm pakt en dan de wissers die daar op passen in plaats van op de bestaande arm + een verloopstuk dan de nieuwe wissers pakt.paQ schreef:wat is vooral optisch?
het 'gewin'?
Ben ik toch niet helemaal eens.
Die set in dat lot is voor genoemde auto's met genoemde bouwjaren geschikt. stuur de verkoper anders een email in het Engels.olympus1 schreef:Oef !! eindelijk iets voor een S80 jaar 2000 !!!
Begon al te denken dat ik met een ouwe bak rond reed seg !!! :oops:
Ik zie daar dus iets voor een S80 bj 2000, als deze nu zou kopen, kan ik gewoon op bod plaatsen klikken of moet ik de verkoper vertellen wat voor auto ik heb ??? Mijn duits is zeer slecht (lees: versta er niets van)
Anders kan je mij zeggen wat ik moet vermelden om de juiste stukken voor mijn auto te krijgen ???
Ook krijg ik om de een of ander reden de afbeeldingen niet te zien... dus wil ik eigenlijk weten wat ik koop !!!
Dank u want zeggen dat ik met een oude auto rijd makte mij al een beetje boos :evil: ( :oops: )