Ik vond het wel leuk om het topic misschien ben ik opgelicht op MP te volgen. En we zaten nog midden in het verhaal!
Komt er weer ééntje van nou wat jullie allemaal roepen dat mag helemaal niet hoor (nee je lekker als een mak schaap laten oplichten dan) en topic gaat op slot.
Beetje jammer weer!
Je hoeft het niet altijd met een ander eens te zijn. En de een is misschien wat tactvoller dan een ander. Is het niet je ding, je hoeft niet te reageren als je wilt. Wat ik wel belangrijk vind is dat we met ons allen respectvol met elkaar omgaan.
En het is wat iemand eens aan mij schreef: Soms is het beter om op je vingers te gaan zitten in plaats van het toetsenbord te mishandelen...
Eigenlijk wel terecht hoor dat het topic gesloten wordt. Zoals de beheerder al aangaf: er is al genoeg gepusht. En ik wil nog verder gaan; het werd opzwepend. Daar wil ik in ieder geval niet in mee gaan. Heb het niet zo op peer pressure; dan ga ik juist tegen de meute in.
En stel nou hè. Als TS langs zou gaan en het looot daar volledig uit de hand. Uit verhoren blijkt dat TS zich opgehitst voelde vanuit een Volvo-forum om actie te ondernemen. En als (dat moet ik er wel bij zeggen) het ophitsende en pushende karakter van de berichten nog erger zouden zijn geworden. In het extreemste geval zou het gezien kunnen worden als aanzetten tot geweld. Die kant moeten we echt niet op gaan.
Ik weet: nogal een als-dan verhaal…maar je moet er toch niet aan denken? Wat mij betreft goed dat er tijdig ingegrepen wordt.