Sinds een week of 2 ben ik de zeer trotse eigenaar van een Volvo S90 D4 Inscription met polestar tuning. Gekocht bij de Volvo dealer met een kleine 102k op de teller en die gaan wij de komende jaren flink opschroeven.
Eigenlijk was ik nog niet van plan om nu al naar de 90-serie over te stappen omdat mijn trouwe V40 D2 het met 300k op de teller nog uitstekend deed, met de nadruk op deed. Op vakantie in Kroatië gaf hij helaas een storing en na hem zelfs te hebben achtergelaten in Duitsland op de terugweg bleek dat er een flinke motorrevisie aan zat te komen die meer dan eens de dagwaarde oversteeg. Eigenlijk was de bedoeling om een V90 te kopen, want daar zat ik altijd naar te kijken, (Al sinds ik de V40 kocht, mijn vriendin werd helemaal gek van me) stond deze S90 te koop. Ik had hem zelf niet eens gevonden maar mijn vader, dus samen kijken en meteen rondje rijden, maar nog voordat we überhaupt de auto van het slot hadden was ik al verkocht. Tijdens het lopen naar de auto keek ik naar de voorkant, met die prachtige Inscription grill, de prachtige donker blauwe lak en gewoon een pracht van een auto, was ik verliefd.
Bij aankoop wel meteen de bak laten spoelen nadat ik hier op het forum had gelezen dat er meerdere waren die dat rond elke ton lieten doen en daar heb ik zeker geen spijt van. Hij schakelt zo perfect dat je soms twijfelt of er wel geschakeld wordt.
Aankomende donderdag gaat hij in de glas coating en dan hoop ik dat de lak er nog zoveel mooier uit komt dan dat nu al het geval is, want hij ziet er echt nog zo perfect uit!
Ik ben ook van plan hier updates te blijven toevoegen naarmate de kilometerstand oploopt en als er eventuele vragen komen, dus jullie zijn nog niet van mij af

Op de foto's oud naast nieuw, wat in het begin toch een beetje pijn deed om mijn eerste eigen auto, de V40, achter te laten, maar om weg te rijden in een prachtige S90 verzacht het leed heel erg.
Fijne avond van deze trotse nieuwe eigenaar!
Micka