de eerste vraagjes

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carnetic
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 24.08.2023 - 19:10

Hallo Allemaal

Zoals al aangekondigd in mijn voorstel post voorstel heb ik wat vragen die ik eerst probeerde te vinden op het forum
Ook als je de vragen niet kunt vinden kom je toch het e.e.a te weten.

Voor nu heb ik 2 vragen die ik niet hier kan kan vinden.
1) in mijn zoektocht naar een xc40phev heb ik een aantal auto's proef gereden vnl. R design uitvoering zowel T4 en T5 Bij een groot aantal, zie prijslijst Model jr 2021, T5 was het sportchassis standaard
er zaten ook verschillenden wiel maten onder dus toch lastig te bepalen waar het scherpere sturen aan lag.
uiteindelijk is het een T5 plus dark geworden, maar daar wordt nergens meer gesproken over een sport chassis. Is het bekend of deze er wel of niet onder zit ?
2) in mijn midden console zit net voor de arm steun een vakje met daarop een sleutel afgebeeld. Zie onderstaande foto. Heeft dit nog een andere functie meer dan alleen dat je daar de sleutel neer kan leggen ?
het afvalbakje vindt ik wel heel handig
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Rogier64
4th Gear member
Berichten: 943
Lid geworden op: 10.04.2006 - 21:57
Locatie: Achterhoek

Je auto communiceert met de sleutel (in je broekzak) om die te kunnen starten. Is de batterij leeg in de sleutel dan is er uiteraard geen communicatie en kun je de auto normaal gesproken niet meer starten. Door de lege sleutel in dat vakje te leggen met de afgebeelde sleutel kun je toch de auto starten. Een soort van noodoplossing dus.
Eerste vraag weet ik zo niet, bij een V60 staat een R-Design op een 15 mm verlaagd sportchassis
2020 Volvo V60 T4 Inscription Polestar Engineered Alderbastend compleet
V40 T3 Dynamic Edition Geartronic IntelliSafe Pro MY2019
V70LE T4 PowerShift, MY2012, Family Line, Driver Support Line
V70 2.0D, MY2009 Prof. Tunex
V70 T5 aut, MY2001 Full Options
V70 2.5 Europa, MY1998
Gebruikersavatar
Carnetic
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 24.08.2023 - 19:10

Rogier bedankt voor je reactie.
Het sportchassis op een XC zou niet verlaagt zijn bij de R design. Kan altijd nog de Heico set overwegen. Dan komt deze wel wat lager te liggen
Plaats reactie

Terug naar “XC40”