Ultimate editie? Ik heb zelf in Januari besteld maar de productiedatum blijft opschuiven. Initieel half november, nu eind Februari

Ultimate editie? Ik heb zelf in Januari besteld maar de productiedatum blijft opschuiven. Initieel half november, nu eind Februari
Een plus. Ik vraag me wel af waarom eigenlijk, met alle opties had het net zo goed een ultimate kunnen zijn. Niet helemaal scherp van de verkoper denk ik.syntax1993 schreef: ↑01.01.2023 - 00:22Ultimate editie? Ik heb zelf in Januari besteld maar de productiedatum blijft opschuiven. Initieel half november, nu eind Februari![]()
die verkoopt je wat jij vraagt... Zelf ff beter nadenken?Skieur schreef: ↑02.01.2023 - 12:44Een plus. Ik vraag me wel af waarom eigenlijk, met alle opties had het net zo goed een ultimate kunnen zijn. Niet helemaal scherp van de verkoper denk ik.syntax1993 schreef: ↑01.01.2023 - 00:22Ultimate editie? Ik heb zelf in Januari besteld maar de productiedatum blijft opschuiven. Initieel half november, nu eind Februari![]()
O jee, kritiek op een volvo dealer. Vinger naar de klant, was de regel even vergeten.OGA244 schreef: ↑03.01.2023 - 09:59die verkoopt je wat jij vraagt... Zelf ff beter nadenken?Skieur schreef: ↑02.01.2023 - 12:44Een plus. Ik vraag me wel af waarom eigenlijk, met alle opties had het net zo goed een ultimate kunnen zijn. Niet helemaal scherp van de verkoper denk ik.syntax1993 schreef: ↑01.01.2023 - 00:22 Ultimate editie? Ik heb zelf in Januari besteld maar de productiedatum blijft opschuiven. Initieel half november, nu eind Februari![]()
Zoals @emmevi terecht zegt; daarom zijn het verkoopadviseurs. Ik weet heel goed wat ik nodig heb, met mijn wensen ga ik naar de verkoopadviseur. Daar had ultimate beter bij gepast. Welk label dat bij volvo draagt hoef ik niet te weten. Dat ik meer waarde voor m'n geld krijg als er een ander vakje wordt aangevinkt was op z'n minst te verwachten geweest van de verkoopadviseur, of het in ieder geval even ter sprake mogen brengen.
Vandaag te horen gekregen dat levertijd is gewijzigd in 4 januari 2024. 14 maanden dusluckyluca schreef: ↑18.11.2022 - 10:26 Ik ben nieuw hier, maar volg al een tijdje dit topic. Dus nu ik een nieuwe auto besteld heb dacht ik ook mijn levertijd hier te delen.
Ik heb deze week besteld een Volvo V60 T6 AWD Plug-in Hybrid Plus - Bright 5d - Denim Blue
Verwachte levertijd is de week van 24-okt 2023. Meer dan 11 maanden dus helaas.