Update en veranderingen/update aan mijn XC60

De Nieuwe XC60
Plaats reactie
GvdW
1st Gear member

Vandaag kreeg ik mijn 1e “Over The Air” update melding versie 2.12 van 16-10-23.
Dit was tijdens het starten van de auto, echter ik had nog een rit naar huis voor de boeg en met de melding dat het +/- anderhalf uur zou duren en dat de auto tijdens de update niet gebruikt kon worden aangegeven de update op een later tijdstip uit te laten voeren.

Ik kon netjes een ander tijdstip opgeven en gekozen voor vanavond 20:00 uur.
Nu inmiddels de update automatisch uitgevoerd met een terugkoppeling via de Volvo app dat deze correct was uitgevoerd.

Zeer te spreken hoe dit proces verlopen is, daar kunnen veel ander auto fabrikanten nog wat van leren😉.

Afgelopen weekend ook de extra spatschermen gemonteerd ter voorkoming van vuil aan de binnenkant van de achterdeuren, kan zeggen dat dit toch wel scheelt m.b.t. de vuilophoping, niet alles schoon maar veel minder dan voorheen.
Kortom tevreden met het resultaat👍 (beter gaat het niet worden helaas).

Volgende week een afspraak bij Vstore voor de montage van een nieuwe achteruitkijk binnenspiegel met ingebouwde HomeLink.
Omdat er ook een software update nodig is dit ook door Vstore laten uitvoeren.
De HomeLink zal worden gekoppeld met een Homelink 8002E 2-kanaals universele ontvanger welke geplaatst is in de garage en die op zijn beurt de Somfy garagedeur aanstuurt (de Somfy aansturing is standaard niet compatibel met de Volvo HomeLink).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC60 2.0 Recharge T6 AWD Ultimate Dark | Bowers & Wilkins | 360 Camera | Trekhaak | 21'' LM velgen
Louie
Starter

Beste GvdW,
Interessant van de spatschermen; ik begrijp uit het verhaal dat je deze zelf gemonteerd hebt. Maar zou je willen vertellen waar je deze schermen, ik neem aan alleen voor achteren, gekocht hebt?
Groet en bedankt vast,
Louie
Freakin
1st Gear member

Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”