Mijn interesse gaat vooralsnog uit naar een 22" Strands Siberia Double Row LED Bar met Oranje / Wit positielicht Deze schijnt te passen in het rooster onder de kentekenplaat. Het positielicht in wit of oranje is dan weer niet direct nodig maar ach....het oog wil ook wat, die van mij in ieder geval wel

Ik weet dat de 22" versie van deze ledbar past, er is een complete kit leverbaar inclusief alle montage- en aansluitmaterialen voor o,a. de V 70 III
Ik heb daar op YouTube een filmpje van gezien; probleem is dat het filmpje in het Zweeds is, daar kan ik weinig mee. Het monteren van de ledbar zou ik wellicht eventueel zelf nog kunnen maar de aansluiting gaat mij zeker niet lukken, op het gebied van auto-elektronica kan ik sowieso niet veel, daarvoor ontbreekt mij de kennis en het inzicht en eerlijk gezegd ook de interesse om mij daarin te verdiepen.
Weet iemand eventueel een persoon/bedrijf die deze voor mij zou kunnen monteren en correct aansluiten in regio Utrecht?
Wellicht is een andere optie om de mistlampen aan de voorzijde te vervangen voor verstralers, hiervoor heb ik op internet al e.e.a. gevonden, echter staat er vaak expliciet bij vermeld dat deze niet toegestaan zijn. De ledbar van Strands is dat, voor zover ik kan nagaan wel, mits correct aangesloten uiteraard.