De 2.4 heeft zich in deze V70 weer eens bewezen en verder ook de complimenten voor de eigenaar

Dit wordt ook meermaals duidelijk benoemd.
Tegenwoordige dus ook eigen teksten maken?JeroenSpock schreef: ↑15.01.2024 - 20:29 Berichten in de DIM komen uit de CFE, die hang je met usb aan je computer en je kan van alles instellen en toevoegen aan de auto.
Eigenaar van deze V70 zit veel op V70 forum
Nou... Volgens mij kon mijn VCE (Volvo Canbus Extender) dat zelfs al, het origineel van M@rcel voordat hij ging samenwerken met Bob (VolvoTech) en het omdoopte naar CFE (Canbus Funtion Extender).fredhead schreef: ↑15.01.2024 - 20:41Tegenwoordige dus ook eigen teksten maken?JeroenSpock schreef: ↑15.01.2024 - 20:29Berichten in de DIM komen uit de CFE, die hang je met usb aan je computer en je kan van alles instellen en toevoegen aan de auto.
Eigenaar van deze V70 zit veel op V70 forum
Die ik in de S60 had kon dat nog niet.
Deze Accord had om de 20.000km een beurt gehad bij de Honda dealer. Was te zien in het onderhoudsboekje dat bij de auto zat.
Lekkage is iets anders dan afgenomen werking.
Ik vond dat deze auto zeer strak reed. Geen vergelijk met onze waggelende Volvo's maar dat zal ook liggen aan het verschil in ontwerp. Onze P2's baseren in principe nog op doorontwikkelde 850 techniek. En die is al in de jaren 80 ontwikkeld. De Honda Accord vanaf 2003 is wat dat betreft toch een stuk moderner met zijn double wishbone wielophanging. Dat geeft per definitie al een strakker weggedrag. Natuurlijk zal er na 5 ton wat slijt op zitten, maar stuk waren ze niet. En zoals Joep het al zei, we weten ook niet echt hoe onze P2's reden toen ze nieuw waren. Zelf heb ik jarenlang geleden een keer een proefrit gemaakt in een uit Zweden geïmporteerde V70 met weinig km's. En die reed ook al vrij soft. De S60 is wat dat betreft wel een stuk stugger dan een V70.
Ja, had misschien zelf ook beter de Bilsteins kunnen kiezen. Maar dan de B6 omdat die meer comfort bieden en beter geschikt zijn voor dagelijks gebruik.