schizofreen gedrag na hoosbui
-
- 2nd Gear member
Even mijn ervaring delen hier...na het noodweer van ca 2 weken geleden bemerkte ik na 2 dagen vreemd gedrag van de auto (V60 MY 2023 early T6 recharge). CC viel weg en ik kreeg meldingen in het dashboard van kinderslot gedeactiveerd etc ... te pas en te onpas... zeer irritant, ik heb toen besloten meteen naar de dealer door te rijden. Daar wilde ze m uitlezen en meteen updaten maar zover kwam het niet, de hele auto lockte en wilde niet meer voor- of achteruit. Nadere inspectie leerde dat in het rechter paneel achter (waar de trekhaak regeleenheid zit) een plas water stond... dus unit kapot en draadboom aangetast, door het CANbus systeem werd daardoor de hele boel ontregeld. Uiteindelijk na veel speuren bleek een ontluchtingsrooster vanuit de fabriek niet juist gemonteerd te zijn waardoor er water binnen is gedrongen. Gelukkig dus ontdekt waarom en ook gerepareerd.
XC60 Core T6 MY26 vapour grey
-
- 3rd Gear member
Hopelijk alleen bij u dat de ontluchtingsrooster niet goed gemonteerd zat, vervelend is het wel.
Gelukkig opgelost, wel onder garantie toch.
Gelukkig opgelost, wel onder garantie toch.
Volvo V40 R-Design Nordic+ Pasion Red - MY2017
Volvo V60 Recharge Plus Bright - MY2023
Volvo V60 Recharge Plus Bright - MY2023
-
- 2nd Gear member
Ja gelukkig wel ...
Ehh.. nee ik ben er niet bij geweest... ik zou het anders even met de dealer opnemen

XC60 Core T6 MY26 vapour grey