3.2 uit 2007

Plaats reactie
Boswitch
Starter

Volgende week krijgen we onze xc90 uit 2007, 3.2 l versie.
Nu heeft mijn partner bij onze vorige auto zelf een din2 radio met achteruitrijcamera geïnstalleerd.
Nu we ons wat inlezen lijkt het installeren bij de cx90 wat gecompliceerder... om bijvoorbeeld de stuurbediening er op te houden en blijkbaar zit er een versterker onder de stoel?
Wat zijn jullie ervaringen?
Heeft iemand het recent nog zelf gedaan of juist laten doen? (En wat kostte het dan om te laten doen?)

We hebben in onze huidige auto een systeem uit de goedkopere range... dat doen we in elk geval niet meer (nu na vier jaar werkt het touchscreen niet meer op elke plek en de functionaliteit is matig). We dachten nu aan een systeem van pioneer of Sony.
Jiska
4th Gear member

Hi, ik zou bij een XC90 (mits hij die optie heeft) CarPlay installeren (of iets dergelijks) in de RTI. Originele fabrieks radio terug zetten en je hebt een veel nettere auto! Vind de aftermarket niet echt passen in het dashboard, maar goed dat is mijn mening.

Prijs geen idee maar ik weet wel dat ze het bij dit bedrijf doen. Zit in Duiven. Hoop dat je er wat mee kan!
Ze kunnen het daar overigens ook in het dashboard doen als je dat mooier vind ;)
https://arendsecarsystems.nl/
Een echte Volvo-man :)

Huidige wagen:

Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..
Boswitch
Starter

Dank voor je reactie :)
Mij lijkt het wel tof in het middenconsole ipv bovenop.
Dank voor het bedrijf, wij wonen echter in Groningen. Hoop dat er hier ook mensen zijn die bedrijven kennen in het Noorden.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”