Probleem koppelen GSM aan Volvo Cars app

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
CamielB
1st Gear member

Na de beveiligingsupdate moet ik mijn telefoon (iPhone XR) opnieuw koppelen. Momenteel kan ik geen gebruik maken van de app mbt pre conditioning en rit registratie.
Hiervoor moet ik met beide sleutels in de auto gaan zitten en de instructies volgen. Tot zover geen problemen 🙂
Na het VIN nummer te hebben ingevoerd en na de bevestiging dat beide sleutels door de auto zijn ‘gevonden’ wordt er geprobeerd de telefoon te koppelen.
Dit lukt niet. Ik heb al van alles geprobeerd. VPN staat uit. Met en zonder WiFi met en zonder telefoon gekoppeld aan de auto via een kabeltje.
Herkent iemand dit? Suggesties zijn welkom!

Groet,
Camiel
Luca1947
2nd Gear member

Dat heb ik ook een keer gehad met de Google Pixel 8a.
Van alles geprobeerd, niks hielp. Systeem bleef zoeken en herkende de telefoon niet.
Ten langer leste de dealer gebeld. Deze heeft in zijn systeem gekeken, een vinkje aangepast en toen was alles ok. Hopelijk is dit hetzelfde probleem. Succes.
Volvo XC40 Recharge Utimate MY24
3 X Honda CR-V
Volvo V60
Subaru Forester
Volvo V60 2 x
3 X Volvo V40
Volvo V50
Nissan Primera
Renault Megane
Honda Accord
Audi A4
Saab 96 (1966)
Subaru stationcar 4wd
Vw Kever
Fiat 850 Abarth
CamielB
1st Gear member

Remedie: Volvo app op de telefoon verwijderen en opnieuw installeren
Yucko
1st Gear member

CamielB schreef: 29.06.2024 - 10:43 Na de beveiligingsupdate moet ik mijn telefoon (iPhone XR) opnieuw koppelen. Momenteel kan ik geen gebruik maken van de app mbt pre conditioning en rit registratie.
Hiervoor moet ik met beide sleutels in de auto gaan zitten en de instructies volgen. Tot zover geen problemen 🙂
Na het VIN nummer te hebben ingevoerd en na de bevestiging dat beide sleutels door de auto zijn ‘gevonden’ wordt er geprobeerd de telefoon te koppelen.
Dit lukt niet. Ik heb al van alles geprobeerd. VPN staat uit. Met en zonder WiFi met en zonder telefoon gekoppeld aan de auto via een kabeltje.
Herkent iemand dit? Suggesties zijn welkom!

Groet,
Camiel
moeten BEIDE steutels zich hiervoor in de auto bevinden? Zelf krijg ik de app ook niet gekoppeld, maar plaatselijke dealer zegt dan ook dat hij ziet dat het systeem in storing staat.
Vandaag is hij voor een beurt + APK en dan gaan ze er meteen naar kijken dus ben benieuwd of het opgelost kan worden.
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”