Pagina 1 van 1

Probleem koppelen GSM aan Volvo Cars app

Geplaatst: 29.06.2024 - 10:43
door CamielB
Na de beveiligingsupdate moet ik mijn telefoon (iPhone XR) opnieuw koppelen. Momenteel kan ik geen gebruik maken van de app mbt pre conditioning en rit registratie.
Hiervoor moet ik met beide sleutels in de auto gaan zitten en de instructies volgen. Tot zover geen problemen 🙂
Na het VIN nummer te hebben ingevoerd en na de bevestiging dat beide sleutels door de auto zijn ‘gevonden’ wordt er geprobeerd de telefoon te koppelen.
Dit lukt niet. Ik heb al van alles geprobeerd. VPN staat uit. Met en zonder WiFi met en zonder telefoon gekoppeld aan de auto via een kabeltje.
Herkent iemand dit? Suggesties zijn welkom!

Groet,
Camiel

Probleem koppelen GSM aan Volvo Cars app

Geplaatst: 29.06.2024 - 10:51
door Luca1947
Dat heb ik ook een keer gehad met de Google Pixel 8a.
Van alles geprobeerd, niks hielp. Systeem bleef zoeken en herkende de telefoon niet.
Ten langer leste de dealer gebeld. Deze heeft in zijn systeem gekeken, een vinkje aangepast en toen was alles ok. Hopelijk is dit hetzelfde probleem. Succes.

Probleem koppelen GSM aan Volvo Cars app

Geplaatst: 12.07.2024 - 08:03
door CamielB
Remedie: Volvo app op de telefoon verwijderen en opnieuw installeren

Probleem koppelen GSM aan Volvo Cars app

Geplaatst: 14.10.2024 - 12:32
door Yucko
CamielB schreef: ↑29.06.2024 - 10:43 Na de beveiligingsupdate moet ik mijn telefoon (iPhone XR) opnieuw koppelen. Momenteel kan ik geen gebruik maken van de app mbt pre conditioning en rit registratie.
Hiervoor moet ik met beide sleutels in de auto gaan zitten en de instructies volgen. Tot zover geen problemen 🙂
Na het VIN nummer te hebben ingevoerd en na de bevestiging dat beide sleutels door de auto zijn ‘gevonden’ wordt er geprobeerd de telefoon te koppelen.
Dit lukt niet. Ik heb al van alles geprobeerd. VPN staat uit. Met en zonder WiFi met en zonder telefoon gekoppeld aan de auto via een kabeltje.
Herkent iemand dit? Suggesties zijn welkom!

Groet,
Camiel
moeten BEIDE steutels zich hiervoor in de auto bevinden? Zelf krijg ik de app ook niet gekoppeld, maar plaatselijke dealer zegt dan ook dat hij ziet dat het systeem in storing staat.
Vandaag is hij voor een beurt + APK en dan gaan ze er meteen naar kijken dus ben benieuwd of het opgelost kan worden.