Probleem koppelen GSM aan Volvo Cars app
Geplaatst: 29.06.2024 - 10:43
Na de beveiligingsupdate moet ik mijn telefoon (iPhone XR) opnieuw koppelen. Momenteel kan ik geen gebruik maken van de app mbt pre conditioning en rit registratie.
Hiervoor moet ik met beide sleutels in de auto gaan zitten en de instructies volgen. Tot zover geen problemen
Na het VIN nummer te hebben ingevoerd en na de bevestiging dat beide sleutels door de auto zijn ‘gevonden’ wordt er geprobeerd de telefoon te koppelen.
Dit lukt niet. Ik heb al van alles geprobeerd. VPN staat uit. Met en zonder WiFi met en zonder telefoon gekoppeld aan de auto via een kabeltje.
Herkent iemand dit? Suggesties zijn welkom!
Groet,
Camiel
Hiervoor moet ik met beide sleutels in de auto gaan zitten en de instructies volgen. Tot zover geen problemen
Na het VIN nummer te hebben ingevoerd en na de bevestiging dat beide sleutels door de auto zijn ‘gevonden’ wordt er geprobeerd de telefoon te koppelen.
Dit lukt niet. Ik heb al van alles geprobeerd. VPN staat uit. Met en zonder WiFi met en zonder telefoon gekoppeld aan de auto via een kabeltje.
Herkent iemand dit? Suggesties zijn welkom!
Groet,
Camiel