Geen wifi en GPS meer in Sensus

De nieuwe generatie S en V90
Plaats reactie
woodyboy
Starter

Mijn V90 T4 bj 2018 model 2019 is in een parkeergarage opgehouden met het GPS signaal. Op zich logisch maar bij het uitrijden geen GPS symbool meer op de display en ook de wifi connectie naar de hotspot van de telefoon werkt niet meer. Kortom de navigatie is letterlijk de weg kwijt. Het is nog 1 keer weer tijdens een ritje teruggekomen, maar bij het starten voor de terugweg was het weer verdwenen. Nog een paar ritten gemaakt en niets meer. De auto terug naar fabrieks instelling en nu rijd ik volgens de navigatie in Gothenburg. Nu ben ik een groot aanhanger van de Zweedse koffiecultuur, maar helaas bevind ik mij niet op de plek die de navigatie mij doet aangeven. Voor het Google systeem kan ik handelingen vinden om het de TCAM module te resetten, maar dat werkt niet voor een Sensus systeem. Iemand enig idee hoe de module te resetten is? Twee jaar geleden heeft de auto hetzelfde probleem gehad. Destijds is er software geladen en heeft het 2 jaren probleemloos gewerkt. Heeft de auto nu weer heimwee naar de dealer of is dit zelf op te lossen. Hij is net twee maanden geleden geweest voor onderhoud. Heeft die heimwee naar de carwash van de dealer? O)
Plaats reactie

Terug naar “S90 / V90 vanaf MY 2016”