Al doende leert men, ruit gescheurd

Plaats reactie
Sammmyvannorel
3rd Gear member

Vandaag op de camping in Frankrijk weer een nieuwe ervaring: ik dacht als echte ‘we zijn er bijna-addict’ er goed aan te doen om ff mijn voorruit te wassen want die zat onder de stof en regendruppels (de regen had net niet lekker doorgezet): maar hij zei al snel pats toen ik de slang erop zette: blijkbaar vind een ruit het geen goed idee om er een slang met koud water op te zetten nadat ie eerst even lekker in de zon heeft staan bakken. Gelukkig zit de barst alleen rondom mijn camera’s bij de binnenspiegel en kan ik dus rustig door naar Nederland. Weer wat geleerd en 150 euro eigen risico verder (maar geluk bij een ongeluk zaten er al wat onreparabele pitjes in het zicht, geen grote maar wel irritante)
Laatst gewijzigd door Sammmyvannorel op 02.08.2024 - 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
V60 2015 d3 gt r-design (facelift)
V70 2014 D4 gt momentum met allerlei opties en Rica tune
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Dat kan toch niet zomaar? Of zat er al ergens een beschadiging die nu is gaan scheuren?
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Sammmyvannorel
3rd Gear member

Dit is hem:

Zit dus precies in het zwarte gedeelte wat wellicht nog een tikje heter was en daardoor spanningsverschil opleverde: was buiten zeker 35 graden en de zon stond er vol op
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V60 2015 d3 gt r-design (facelift)
V70 2014 D4 gt momentum met allerlei opties en Rica tune
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”