Ik probeerde laatst een nieuwe autoradio te plaatsen (voorheen zat er geen in) in mijn volvo 440 uit '91. '
De aansluiting is zo'n vierkante 9-pins plug, dus daar moest ik een verloopstekker voor kopen. Alles goed en wel, past precies, alleen de radio gaat niet aan.
Weet iemand toevallig welke draden die de 9-pins plug in gaan, dus vanuit het dashboard, waar voor dienen? Of heeft iemand suggesties waar dit aan zou kunnen liggen?
Alvast bedankt!
Installeren autoradio
-
- 4th Gear member
Je zou eens moeten kijken op internet of in het boekje van je radio op welke plaats dat de spanning en de min aansluiting in je ISO stekkers zitten (de radiokant van je verloopstekker).
Je kunt dan eens doormeten of er wel constante en geschakelde spanning op je stekker staat. Dan moet je je multimeter of testlamp maar eens aansluiten op de min van de ISO stekker. Kun je daar ook meteen de functie van controleren...
Je kunt dan eens doormeten of er wel constante en geschakelde spanning op je stekker staat. Dan moet je je multimeter of testlamp maar eens aansluiten op de min van de ISO stekker. Kun je daar ook meteen de functie van controleren...
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.