Dank jullie wel voor de geweldige reacties. Inderdaad een super mooie kleur dat Platinum Grey icm Dark pakket. Iedereen ziet de kleur ook anders. Groen/Grijs/Bruin.
Grappig dat de velgen meer you love it or you hate it zijn. Ik vind ze geweldig en de reden dat ik een MY 24 wilde ipv 23. Ze lijken iig erg aerodynamisch te zijn.
Qua range merk ik dat ik rustiger ben gaan rijden om het volledig elektrisch naar m’n bestemming te halen. Erg verslavend moet ik zeggen. Met goede temperaturen haal ik dan 80km ongeveer. Mijn record met hyper milen is 92km. Maar als ik gewoon verwarming en airco gebruik en normaal rij wordt het meer 65 tot 75 afhankelijk van snelweg kilometers.
Ik twijfel alleen of ik de Michelin Premacy wel zo fijn vind onder de auto. Er mist wat scherpte en stabiliteit. Niet veel, maar net dat randje wat de Pilot Sport wel kan bieden denk ik. Gauw op gummen dus haha.
Trouwens die 360 graden camera is echt geweldig. Parkeren is nog nooit zo leuk geweest. Ik sta nu altijd perfect binnen en parralel aan de lijntjes

.