rubber achterdeur
-
- 2nd Gear member
Bijna wekelijks was ik mijn auto en gisteren kwam ik dit gescheurde rubber tegen bij de deur achter de bestuurderszitplaats. Er zit bijna nooit iemand achterin en als er sporadisch iemand achterin zit zit hij achter de bijrijders stoel. Daarnaast valt het mij op dat er behoorlijk wat vuil onder het rubber zit en aan de andere kant is dat niet het geval. Geen idee wat hier gebeurt is of aan de hand zou kunnen zijn. Ik heb nog verlengde Volvo garantie tot juni 2025 maar mijn eerste vraag is waar dit vandaan komt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC60 T6 Thunder grey
- PoetsXC60
- 2nd Gear member
Heb je al het extra anti vuilspatrandje achter gemonteerd?
Dat scheelt echt een hoop rommel
Iets drukt tegen de rubber strip op het punt waar het gescheurd is.
Vanuit de deur hooguit.
Anders heeft iemand dat toch (per ongeluk) gedaan zoals het er uitziet op de foto
Dat scheelt echt een hoop rommel
Iets drukt tegen de rubber strip op het punt waar het gescheurd is.
Vanuit de deur hooguit.
Anders heeft iemand dat toch (per ongeluk) gedaan zoals het er uitziet op de foto
-
- 2nd Gear member
Ik heb de anti vuil spat randen gemonteerd vanaf dag 1 dat ik de auto 1 jaar oude auto in Duitsland heb opgehaald, zijn door de garage op mijn verzoek erop gezet. Het vuil kan dus van voor die tijd zijn. Blijft de vraag hoe het rubber gescheurd is,30er zit niets aan de deur. De volgende vraag is of ik het wellicht zelf kan repareren want ik vermoed dat dit niet onder de garantie gaat vallen.
Volvo XC60 T6 Thunder grey
- XC60 adept
- 1st Gear member
Zou het ook een dier kunnen zijn geweest? Iedereen weet dat een steenmarter weleens onder de motorkap wil geraken, wellicht dat een soortgelijk dier aan de strip heeft zitten knagen..!
Een zwarte Volvo XC60 R-design eind 2020
- teebee
- 7th Gear member
Zeker geen marter, die voldoen zich alleen aan materiaal waar een soort van visolie doorheen gemengd zit (vnl slangen etc). Lijkt mij dat er iemand per ongeluk met zn schoen die rand heeft meegepakt, wellicht rubber zolen want die ‘plakken’ dan haast aan het rubber (leer glijdt er eerder langs) met als gevolg een scheur(tje). Daar is niet echt heel veel voor nodig overigens. En nee, lijkt me geen garantiewerk.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208