Afstandbediening? Alarm?

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
Vampie
2nd Gear member
Contacteer:

Hey,

Op het internet had ik een website gevonden over een bedrijf dat zou handelen in afstandsbedieningen en alarmen voor auto's zoals de volvo 400 serie. De website is http://www.wenmar.nl/ . Nu vroeg ik me af, hoe betrouwbaar is zoiets? En helemaal, gaat dit lukken met de 460 (met centrale deurvergrendeling) uit het bouwjaar 1996.

Heeft iemand hier ervaring mee? Men oren staan gespitst!

Gegroet
Vampie
2nd Gear member
Contacteer:

sorry voor de bump, iemand?!
Volvo 460 1.9 TD
- there are no good guns and there are no bad guns. A gun in the hands of a bad man is a bad sign. A gun in the hands of a good man is no threat to anyone - except bad people -
jort
1st Gear member

't is wel een aardige vent. Ik woon toevallig in de buurt, en heb mijn setje (nog niet gemonteerd) recentelijk bij hem opgehaald. Netjes met bonnetje en zo.
Verwacht: Volvo V50 D2 Sport S&S Ice White MY2011
Te koop: Volvo 850 2.5T | november 1996 | blauw metallic | 271.500km |
Volvo 440 DL Fleet 1.8i | september 1996 | groen metallic | 132.000km |
sytzos
2nd Gear member
Contacteer:

je kan ook naar de automat.. gaan haal er een setje van autostyle of laat het monteren!

goed en snel :)
ehmm ben je standaard rijd je een VW heb je smaak rij je een Volvo :D
rev
3rd Gear member

is al een paar keer voorbij gekomen, het probleem met de 400 serie zonder afstandsbediening is dat er geen servo zit in de bestuurdersportier dus die zal je eerst nog moeten instaleren voor de rest ziet het er idd heel netjes uit

cheerz Jan
Vampie
2nd Gear member
Contacteer:

Jah dat had ik ook al door. Daarvoor moet eerst de hendel los, daarna de zwengel voor de ruiten (te openen). Open maken en als het goed is zit er dan al een aansluiting. Anders word het nogal een gedoe die kabels daarvoor te aan te leggen. Ik ben van plan dit pas over een aantal maanden te doen omdat ik a: momenteel laag bij kas zit (tjah), b: hij nu toch nergens staat dan thuis (voorlopig (belgisch) rijbewijs ;))
Volvo 460 1.9 TD
- there are no good guns and there are no bad guns. A gun in the hands of a bad man is a bad sign. A gun in the hands of a good man is no threat to anyone - except bad people -
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”