XC40 recharge : Navigatie zoomen gaat fout in klein en groot scherm

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
Ravaoo
1st Gear member

Ik heb op mijn laptop met googlemaps naar abudabi gezocht (daar is in december F1). Nu wil ik een dag later met mijn auto vanuit huis (brabant) naar Arnhem navigeren. De navigatie in het groot scherm in de midden console is helemaal uitgezoomd tot bijna heel de wereld kaart. Het kleine scherm bij het stuur staat op abudabi. Route begeleiding werkt wel. Ik kan ook inzoomen op de route maar dat springt terug op de wereldkaart bij een melding zoals een file waarschuwing. Het kleine scherm blijft maar abudabi weergeven. Ik heb de auto een uur of 8 geparkeerd in Arnhem. Soms zijn problemen dan weg. De navaigatie terug naar huis gaf echter weer het zelfde probleem. Heeft iemand anders dit ook? Hoe kan ik dit oplossen?
XC40 Recharge Pure Electric
Henry82
5th Gear member

De homeknop al eens 20 seconden ingedrukt?
Life is what happens while you're busy making other plans
Ravaoo
1st Gear member

Henry82 schreef: 15.10.2024 - 09:19 De homeknop al eens 20 seconden ingedrukt?
Ga ik proberen.
Ravaoo
1st Gear member

Gelukt!! Thanks voor de snelle oplossing. Blijft wel een vreemde toestand waarin de auto software beland was.
Henry82
5th Gear member

Ja je hebt soms de meest bijzondere bugs die voorbij komen :)
Die homeknop reset werkt gelukkig voor 99% van de gevallen om alles weer goed te krijgen, fijn dat het weer werkt!
Life is what happens while you're busy making other plans
Ravaoo
1st Gear member

mmm. Na een dag goed functioneren is het weer terug. Natuurlijk helpt de 20 sec homeknop reset maar haalt natuurlijk niet de oorzaak weg. Waar kan ik zo'n probleem melden? Of kijkt volvo mee in dit forum?
kamphajm
Starter

Vorige week ook zo’n probleem met Google Maps gehad. Mijn locatie stond een keer midden in de Atlantische Oceaan en een keer in Ghana. Geen idee wat deze bug veroorzaakt. Een reset van het systeem via de home knop hielp tijdelijk.
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”